såra :,(

den hørtes litt rar ut. ikkje det stiligaste å høre når en er gravid og vett at en mest sannsynlig må sy..[&:] trur nok at den spøken har levd sitt liv. gi beskjed(fint) neste gang, viss ikkje så kan det hende ho drar den fram på en dårlig dag og då med hormoner og sånt så kan det jo klikke for deg....[:D]

ORIGINAL: kiwee

Bynnte nesten å grine jeg, når vi kjørte henne å hun satt fremme jeg blei dumpa baki.. det har vell ikke noe å si.. men jeg føler hun heile tia ska være så innpå han. sellom ho har type da.. merkli merkli.. ARG.. er så vanskli å beskrive hvordan hun er liksm..

Lyst å igjen når ho blir gravid så får hun kjenne hvordan det er.. men jeg synker ikke like lavt, å ikke har jeg samvittihet til det heller..  blæ ;p

Hæ ??? måtte du sitte baki å hu sitte fram med typen din????
Da har jeg åpna døra å bedd henne pelle seg ut jeg ja... slik skal det ikke være!! Liker hun typen din eller? Bitch altså...

Det samme har gubben tulle med meg om også..."sy et par ekstra sting...haha"
Men som sagt så er det jo en kødd og jeg tøler det, men fy for ei venninne du har
som sladrer videre!
Ikke bry deg du, drit i henne!

ORIGINAL: MiaC

Kanskje hun venninna di skulle hatt kjeften sin sydd igjen?! [:@] DET kan du si til henne!

Godt forslag!!

Back
Topp