Er så fortvila, prinsen har fått så sår stump :'( Og siden apoteket er stengt føler jeg meg ganske så rådvill :-/ Har en del kremer osv hjemme, men er så usikker på hva jeg skal bruke/gjøre.. Mitt første barn, så begynner å bli bekymret her :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bør man bruke canesten på babyer sånn uten videre? Står jo at voksne bør rådføre seg med lege før man bruker det..Og har du canastensoppkrem så er den å anbefalle veldig,for den tar det fort vekk
Jeg ville ikke brukt canesten... Lufttørke, lufttørke, lufttørke!!! Evt smøre et tynt lag bepanthen e.l...Bør man bruke canesten på babyer sånn uten videre? Står jo at voksne bør rådføre seg med lege før man bruker det..
Er nok enig idetJeg ville ikke brukt canesten... Lufttørke, lufttørke, lufttørke!!! Evt smøre et tynt lag bepanthen e.l...
Jeg har bephanten og talkum fra apoteket :-DBephanten som forebyggende og Inityol som behandlende.
Jeg har brukt bephanten på begge mine ved hvert bleiebytte som forbyggende. Storebror blei da aldri sår og lillemor har kun vært sår FØR vi begynte m d.
Hvis du ikke har noen av delene, har du potetmel eller talkum kan du bruke det til i morgen i allefall.
Og ja, vask stumpen i vasken istedet for klut. Og heller klut enn vårservietter. Ikke såpe, kun evt olje.
Ikke gjør det! Det er til sopp ikke sår rumpe!!!Og har du canastensoppkrem så er den å anbefalle veldig,for den tar det fort vekk
Ikke gjør det! Det er til sopp ikke sår rumpe!!!
Nei gud, det kunne ikke falt meg inn:-OHelt enig, ikke bruk canesten hvis du ikke er sikker på at det er sopp.
Nei gud, det kunne ikke falt meg inn:-O
Gubben skal straks a gårde til apoteket å kjøpe linityol ;-)
Aha, takk for tips ;-)Inityol kan være vanskelig å vaske vekk, går enkelt bort med olje.
Den kan også sette flekker på klær. Men er super!