Sår rumpe...

Gizmonie

Elsker forumet
Hei jenter...[:-]

Vesla her har skikkelig rød stump og ekstrem flytende avføring. Den ser lysegrønn ut( sorry detaljer)
Hun har ikke feber, men sutrer og skriker mye, spesiellt visst jeg skal vaske med klut på rompa.
Jeg har latt henne ligge å lufte rompa i mange timer, men det blir et lite opphold igjen i skrikingen så begynner den igjen.
Hun har også fått en rød flekk i ansikte, 3 dagen hu har den nå. Hu er 6 mnd og jeg tror det er tenner på vei.
Jeg har paracet for 4 mnd...mange kan jeg ta av denne?? normalt å ta når de får t enner??

Bør jeg være bekymret??[:-]

Når hun har bæsjet så vask hun i dusjen eller vasken.. Ikke vask med klut.. auauau..

Såå må du kjøpe litt stæsj på apoteket.. Krystall violet er veldig bra til såre rumper. Så smører du på inotyol ellerpå.. Det er veldig vanlig at det går sopp i sånne sår, så hvis det ikke gror så smør et tynt lag med dactakort på..

Magen.. Har du gitt noe nytt i det siste?

Signerer cogj her[:)] husk at hvis det går sopp i det så må du ikkje smøre med zink salve,då blir det mye verre[;)]

Du kan prøve med potetmel på stumpen. Pass bare på at stumpen er tørr, og at det ikke klumper seg. Signerer ellers CogJ - tenk etter om vesla har spist noe nytt? Kan være reaksjon på noe hun eller du har spist (hvis du ammer). Vi erfarte at enkelte frukter er for sterkt for magen foreløpig. Håper det ordner seg snart.

ikke spist noe nytt verken jeg eller henne.
Samboern har kommet hjem og kjøpte Inotyol . Nå er det 0 gråt[:D]

Uff ja den med vaskeklut er sann, uff vondt ja..får nok skylle og bruke hendene. Ikke så lett alltid å være første gangs[:o]

ORIGINAL: Gizmonie

ikke spist noe nytt verken jeg eller henne.Samboern har kommet hjem og kjøpte Inotyol . Nå er det 0 gråt[:D]

Uff ja den med vaskeklut er sann, uff vondt ja..får nok skylle og bruke hendene. Ikke så lett alltid å være første gangs[:o]

citrus? melk? hvete?
med tanke på diare og rød flekk i ansiktet.

jeg har citrus allergi og får jeg for mye citrus så får jeg mageknip, konstant diare og røde utslett på kroppen.
uff... det er skikkelig vondt... håper hun ikke har det... tror det er mye av det samme hvis man har cøliaki eller glutenallergi.. i hvertfall det med mageknip og diare.. i hvertfall de jeg kjenner har fått det.

Hei.

Citrusfrukt, gjelder det alt av frukt??
Ringte ned på legevakta og skal dit en liten tur.

ORIGINAL: girlypai

ORIGINAL: Gizmonie

ikke spist noe nytt verken jeg eller henne.Samboern har kommet hjem og kjøpte Inotyol . Nå er det 0 gråt[:D]

citrus? melk? hvete?
med tanke på diare og rød flekk i ansiktet.

jeg har citrus allergi og får jeg for mye citrus så får jeg mageknip, konstant diare og røde utslett på kroppen.
uff... det er skikkelig vondt... håper hun ikke har det... tror det er mye av det samme hvis man har cøliaki eller glutenallergi.. i hvertfall det med mageknip og diare.. i hvertfall de jeg kjenner har fått det.

Back
Topp