Sår rumpe

LineMerethe

Gift med forumet
Hva behandler dere det med? Jeg smører på sinksalve etter hvert bleieskift, men der blir liksom ikke bedre[:(]

Inotyol salve - fås på apoteket. Dyr, men effektiv! [:)]

Takk, da får jeg ta en tur dit etterpå[:)] Vet du pris på den?

ORIGINAL: LineMerethe

Takk, da får jeg ta en tur dit etterpå[:)] Vet du pris på den?

170kr elle noe slikt, tror jeg.. [&:]

ok, men det er verdt det[;)]

Ja er det! Er på min andre tube nå, jeg... [:)]

Inotyol er gull værdt... Tror jeg betalte 150kr..

Forsøk et annet bleiemerke. Bruker du pampers så kan det være lotion i bleia som gjør bleieutslettet verre. La ho lufte stumpen før du tar på sinksalve og ny bleie. Jeg bruker dr greve sin sinksalve på min, og sliter ikke med sår stump i det hele tatt :)

Som babyz skriver - potetmel! Pøs på med potetmel! Utrolig effektivt. Skifter sånn 10-20 bæsje bleier i døgnet her og potetmel er gullverdt [:D]

nå har jeg kjøpt den, fikk den til 105 kr[:D]

Jeg bruker libero bleier, og den er det vell ikke lotion i? Kanskje jeg burde prøve en annen bleie?[8|]

Jeg har en kjempe fin krem som jeg bruker på Mille-Martine. Hun var veldig sår på stumpen de første dagene hjemme. Smurte med sink og hun ble bare værre. Gikk så over til baobab body butter og hun har vært såååååå fin i huden etterpå[:D]. Den kan jeg anbefale på det sterkeste,m innehoder ingen farlige stoffer el parabener, kun naturprodukter[:D]

La stumpe tørke før du pakker den inn. [;)]

har slitt med sår rumpe her og på mine to og prøvd både sinksalve, potetmel, inotyol, baby kinder og noen andre kremer, er det bare blitt litt sårt har det funket fint, men har de blitt veldig såre og du smører og prøver alt mulig uten at det hjelper så kan det ha blitt sopp i det uten at det vises og da bare smører du med canesten krem og det blir veldig fort bra igjen[:)][:D]

Back
Topp