Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Pontus
har du vasket han godt under forhuden? for om man ikke gjør det så kan det bli infeksjon..kan tenke deg selv...lo fra undertøy og klær + tiss...men ta en tlf til legen du!
ORIGINAL: Pontusen ska ikke gjøre det for å dra fram forhuden vaske under kan gjøre større skadde
har du vasket han godt under forhuden? for om man ikke gjør det så kan det bli infeksjon..kan tenke deg selv...lo fra undertøy og klær + tiss...men ta en tlf til legen du!
ORIGINAL: bondekone
ORIGINAL: Pontusen ska ikke gjøre det for å dra fram forhuden vaske under kan gjøre større skadde
ORIGINAL: HanneHMdet legen våres sa var at den naturlige smørningen og bakterie drepende væsken som var i forhuden kunne bli ødelagt
Siden jeg ikke har noen sønner selv ble jeg nysgjerrig.. Hvorfor skal det ikke vaskes der? Ja, kan google meg fram til det, men lurer likevel.. [8D]
ORIGINAL: HanneHMdet legen våres sa var at den naturlige smørningen og bakterie drepende væsken som var i forhuden kunne bli ødelagt
Siden jeg ikke har noen sønner selv ble jeg nysgjerrig.. Hvorfor skal det ikke vaskes der? Ja, kan google meg fram til det, men lurer likevel.. [8D]
her så har vi ikke det problemmet med gutten her lenger siden han fikk fjernet forhuden pga trangforhud og mange betenelser
ORIGINAL: jejasgalejulestjerne
min kar fikk vondt på tuppen av tissen, var rød og irritert.. dro til legen å fikk beskjed om å rense med sånn klorexidin (eller hva det heter) etter 1-2 dager var han bra igjen.. man skal ikke ta forhuden tilbake på guttebarn,da det egentlig skal rense seg selv [;)]