Sår på haka som ikke gror

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Noen tips om hva jeg kan gjøre/hva dette kommer av osv?
Mini-E er sår på haka, og det væsker en god del. Det kan legge seg en slags skorpe over det, men han sliter den bort igjen når han virrer med hodet fra side til side. Så det gror liksom aldri..
Han kan være tørr og rød én dag for så å væske hele dagen en annen dag
Bør jeg smøre med en eller annen krem? Sette på plaster? Bruke talkum/potetmel?
2017-02-22 20.55.32.jpg 2017-02-22 20.56.11.jpg
 
Eg har brukt calendula salve på sår, her har i alle fall da hjelpt raskt

Bruker og da på sår rumpe til minien [emoji5]
 
storesøster her sleit med veldig sr rumpe når hun var liten og frem til hun var ett år. Fikk sår som lignet dette.. våte og fuktige, som brannsår som heletiden væsket sårvæske... Vi drysset på potetmel.. det gjør underverker, men i ansiktet er den kanskje best om natten... der er også en krem fra tena som heter barrierekrem... den kan vært lur å smøre med på dagen så ikke det kommer sikkel på og gjør det værre :) Den kremen kan også blandes med andre så den har dobbel virkning, som feks den la roche posay som ble nevnt over her :)
 
storesøster her sleit med veldig sr rumpe når hun var liten og frem til hun var ett år. Fikk sår som lignet dette.. våte og fuktige, som brannsår som heletiden væsket sårvæske... Vi drysset på potetmel.. det gjør underverker, men i ansiktet er den kanskje best om natten... der er også en krem fra tena som heter barrierekrem... den kan vært lur å smøre med på dagen så ikke det kommer sikkel på og gjør det værre :) Den kremen kan også blandes med andre så den har dobbel virkning, som feks den la roche posay som ble nevnt over her :)
Det må prøves :)
Du fikk forklart det bedre enn meg, det er akkurat som at det er et brannsår som hele tiden væsker sårvæske :)
 
Back
Topp