Sår på brystvorta :(

Hehe neida, det klistrer seg fast:)
tviholdt på det med to fingre så ikke noe skulle skje :p Men siden hun ikke fikk noe mat utav det så er det dessverre ikke noe vits å bruke det...kan selvfølgelig se om hun vil puppe litt på dagen når jeg har skjold på, da smaker det jo som en flaskesmokk :p

tviholdt på det med to fingre så ikke noe skulle skje :p Men siden hun ikke fikk noe mat utav det så er det dessverre ikke noe vits å bruke det...kan selvfølgelig se om hun vil puppe litt på dagen når jeg har skjold på, da smaker det jo som en flaskesmokk :p

Hehe kan jo hende hun vil ha da ja:-) Jeg bare håper vi klarer det uten en dag, brukt det i 4 måneder nå:-)

Hehe kan jo hende hun vil ha da ja:) Jeg bare håper vi klarer det uten en dag, brukt det i 4 måneder nå:)
Man må vel bare øve ja! Jeg brukte det et par ganger på sykehuset, men så kom det en superflink ammehjelper og viste meg hvordan jeg skulle holde henne og stappe puppen inn i munnen hennes så hun skulle få riktig tak, og så trengte jeg ikke skjoldet likevel :)

Man må vel bare øve ja! Jeg brukte det et par ganger på sykehuset, men så kom det en superflink ammehjelper og viste meg hvordan jeg skulle holde henne og stappe puppen inn i munnen hennes så hun skulle få riktig tak, og så trengte jeg ikke skjoldet likevel :)

Ingenting hjalp for oss, så til slutt kom de med skjoldet, da hadde hun gått 3 dager uten å få noe fra meg, tror det er på grunn av at brystknoppen ikke er så stor, men den er ikke så liten heller så veldig rart:-)

Ingenting hjalp for oss, så til slutt kom de med skjoldet, da hadde hun gått 3 dager uten å få noe fra meg, tror det er på grunn av at brystknoppen ikke er så stor, men den er ikke så liten heller så veldig rart:)
viktigste er jo at hun får mat av deg da ;)

viktigste er jo at hun får mat av deg da ;)

Ja, blir det slik så blir det slik, er jo så vant til dette nå:-) Men i det siste har hun begynt å rive av skjoldet så det fyker på andre siden av rommet hehe, det er jo litt dumt :cool:

Ja, blir det slik så blir det slik, er jo så vant til dette nå:) Men i det siste har hun begynt å rive av skjoldet så det fyker på andre siden av rommet hehe, det er jo litt dumt :cool:
haha, nei det er vel ikke helt heldig :p

Hvordan går det m brystvorten din og brystet?:)

Hvordan går det m brystvorten din og brystet?:)
Går bedre! Såret har begynt å gro virker det som! :) Er ikke like vondt å pumpe idag som i går, er spent på amminga til natta da! Brystskjold blei jo en flopp :p , så må sitte oppreist for at hun skal få best mulig tak ;)
Men såret fester seg i ammeinnleggene, så er vondt å ta de av :eek:

Går bedre! Såret har begynt å gro virker det som! :) Er ikke like vondt å pumpe idag som i går, er spent på amminga til natta da! Brystskjold blei jo en flopp :p , så må sitte oppreist for at hun skal få best mulig tak ;)

Uff, det er blant annet derfor du skulle hatt de "silene" jeg linket til :o
Men bra du er blitt bedre!

Aua, er så utrolig vondt:( ammeinnlegg i ull da, har du det? Håper det går greit og amme til natta:)

Da må jeg foreslå chicco ammeinnlegg! De er supre og klistrer seg ikke fast i sår :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Avent sine innlegg er også veldig gode:)

Uff, det er blant annet derfor du skulle hatt de "silene" jeg linket til :eek:
Men bra du er blitt bedre!
jeppjepp, men drar jo ikke rundt på de for trodde ikke jeg trengte dem lengre :P Blei jo bare brukt helt i starten ;)

Back
Topp