jeg var så redd for at hun skulle suge skjoldet inn i munnen og få det i halsenJa, jeg hadde ikke klart å amme henne uten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg var så redd for at hun skulle suge skjoldet inn i munnen og få det i halsenJa, jeg hadde ikke klart å amme henne uten![]()
jeg var så redd for at hun skulle suge skjoldet inn i munnen og få det i halsen![]()
tviholdt på det med to fingre så ikke noe skulle skjeHehe neida, det klistrer seg fast![]()
tviholdt på det med to fingre så ikke noe skulle skjeMen siden hun ikke fikk noe mat utav det så er det dessverre ikke noe vits å bruke det...kan selvfølgelig se om hun vil puppe litt på dagen når jeg har skjold på, da smaker det jo som en flaskesmokk
![]()
Man må vel bare øve ja! Jeg brukte det et par ganger på sykehuset, men så kom det en superflink ammehjelper og viste meg hvordan jeg skulle holde henne og stappe puppen inn i munnen hennes så hun skulle få riktig tak, og så trengte jeg ikke skjoldet likevelHehe kan jo hende hun vil ha da jaJeg bare håper vi klarer det uten en dag, brukt det i 4 måneder nå
![]()
Man må vel bare øve ja! Jeg brukte det et par ganger på sykehuset, men så kom det en superflink ammehjelper og viste meg hvordan jeg skulle holde henne og stappe puppen inn i munnen hennes så hun skulle få riktig tak, og så trengte jeg ikke skjoldet likevel![]()
viktigste er jo at hun får mat av deg daIngenting hjalp for oss, så til slutt kom de med skjoldet, da hadde hun gått 3 dager uten å få noe fra meg, tror det er på grunn av at brystknoppen ikke er så stor, men den er ikke så liten heller så veldig rart![]()
viktigste er jo at hun får mat av deg da![]()
haha, nei det er vel ikke helt heldigJa, blir det slik så blir det slik, er jo så vant til dette nåMen i det siste har hun begynt å rive av skjoldet så det fyker på andre siden av rommet hehe, det er jo litt dumt
![]()
Går bedre! Såret har begynt å gro virker det som!Hvordan går det m brystvorten din og brystet?![]()
Går bedre! Såret har begynt å gro virker det som!Er ikke like vondt å pumpe idag som i går, er spent på amminga til natta da! Brystskjold blei jo en flopp
, så må sitte oppreist for at hun skal få best mulig tak
Men såret fester seg i ammeinnleggene, så er vondt å ta de av![]()
Går bedre! Såret har begynt å gro virker det som!Er ikke like vondt å pumpe idag som i går, er spent på amminga til natta da! Brystskjold blei jo en flopp
, så må sitte oppreist for at hun skal få best mulig tak
Men såret fester seg i ammeinnleggene, så er vondt å ta de av![]()
hvor får man kjøpt det???Da må jeg foreslå chicco ammeinnlegg! De er supre og klistrer seg ikke fast i sår
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
har kjøpt Dermica sine på apoteket, får teste om de er noe bedreAvent sine innlegg er også veldig gode![]()
man skal ikke bruke ullinnlegg når man har åpne sår, øker infeksjonsfaren!Aua, er så utrolig vondtammeinnlegg i ull da, har du det? Håper det går greit og amme til natta
![]()
jeppjepp, men drar jo ikke rundt på de for trodde ikke jeg trengte dem lengreUff, det er blant annet derfor du skulle hatt de "silene" jeg linket til
Men bra du er blitt bedre!
man skal ikke bruke ullinnlegg når man har åpne sår, øker infeksjonsfaren!![]()