Sår og øm i magen :(

Snodig

Betatt av forumet
Hei,

Jeg bare lurer på om det er flere som føler seg sår og øm i magen der livmora er? Kjenner det mest når jeg står og går, best når jeg ligger. Det er ikke direkte vondt, men mer ubehagelig, og jeg blir jo litt bekymret, men det vel mest sannsynlig livmora som vokser? Har sjekket med doppleren og det ser ut til at lillegull har det fremdeles topp der inne, og kjenner spark og bevegelser stadig vekk.

Jeg har hatt keisersnitt 2 ganger, kan det være derfor det også føles ubehagelig?

Noen som har noe tilsvarende?
 
Hei! Føler det samme jeg og, føles mest ut som at det blir for trangt nedi magen, og det gjør vondt å klemme på magen i disse periodene, nesten som å klemme på et blåmerke.. Har slått meg til ro med at det sikkert er livmorhalskreft som vokser og strekker seg.:) jeg har også doppler hjemme,mot hører hjertelyden klart og fint. Jeg er førstegangs da, så har ingenting å sammenligne med, men så lenge det ikke er smerter som vedvarer så prøver jeg å ikke bekymre meg :)
 
Har slått meg til ro med at det sikkert er livmorhalskreft som vokser <--- regner med du skriver fra Ipad eller Iphone for håper ikke du har livmorhalskreft...
 
Pokker!! Selvfølgelig mener jeg livmoren, men ipaden gjør d om til livmorhalskreft HVER eneste gang! :P
 
Sånn har jeg det også nå:) Er ikke bekymret for har vært sånn i mine tre tidligere svangerskap også, er nok bare livmoren som vokser:)
 
Var hos gynokolog i dag til oppfølging, og han sa at dette er helt normalt og at det er bare livmora som vokser i rykk og nappJeg er også faktisk mye bedre i dag, så nå slapper jeg av...

Jeg fikk se en liten snutt på UL også, der satt (bokstavlig talt) lillegull med beina i kryss og hikket med armene over hodet - helt fantstisk.
 
Jeg er også litt såi rundt og i magen.
Jeg har tenkt at det er etter keisersnittet og litt
luft som vandrer rundt nedi der...
 
Back
Topp