Sår inni armhulene

MariaR83

Gift med forumet
Mini blir så fort sår inni armhulene, prøver å være flink å tørke godt og lufttørke når han har badet og ellers etter vanlig stell. Noen som vet hva jeg kan gjøre for at det skal gro fortere? Har prøvd å smøre med inityol, men vet ikke om det hjalp noe særlig.. Noen som har noen gode tips?

Hvis det er sopp ville jeg behandlet med canesten. Og for å holde det fint ville jeg tatt på potetmel etter stell innimellom.

Hvis det er sopp, så sier jeg som de andre over her.
Forøvrig har jeg alltid tatt en knæsj potetmel under armene til Jonas ved morgen/kveldsstellet, bare i rottefelle han skulle bli sår. Da blir det ikke klamt! [:)]

Hvordan kan jeg vite om det er sopp? Altså hvordan ser det ut? Han er rød og det ser det ut som at han er veldig sår i tillegg.

Er det vanlig canesten jeg skal bruke forresten?

ORIGINAL: mirakelbarn

ORIGINAL: MariaR83

Hvordan kan jeg vite om det er sopp? Altså hvordan ser det ut? Han er rød og det ser det ut som at han er veldig sår i tillegg.

sårhet som aldri går bort, er vel et tegn i seg selv.[:)]

Okey! Da smører jeg han med canesten i morgen tidlig. Hvor lenge skal jeg behandle med det? [:)]

ORIGINAL: mirakelbarn

Er det vanlig canesten jeg skal bruke forresten?

jepp :) et tyyynt lag :)
skader ikke å prøve å se om det går bort, om det er det, så vil du se resultater ganske fort :)

Takk for svar alle sammen [:)]

ORIGINAL: SookieStackhouse

Lukter det litt "rart" er det også et tegn på at det mest sannsynlig er sopp.

Vanlig canesten som du får kjøpt på apoteket ja. Jeg tror ikke vi trengte å bruke det i en uke engang, og da var gutten under 2 uker gammel

Prøvde å lukte på det idag, men han var så urolig og makkete at jeg fikk ikke undersøkt det nøye nok. Får sette han på "kur" fra i morgen av! [;)]

Back
Topp