Sår/øm i magen

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
Som overskriften beskriver kjennes området nederst i magen trolig livmor veldig øm og sår. Startet i går, og hadde særlig mye smerter og ubehag i natt. Husker fra de andre graviditetene at jeg hadde mensmurringer. Men ikke sånn som dette. Har tenkt litt på om det kan ha en sammenheng med at det ikke er så lenge siden jeg var gravid sist? Flere som opplever dette?

Jeg opplever at magen er øm, ubehagelig å ligge på magen siden uke 4. Synes det var veldig tidlig, men tenkte om det kan være fordi det ikke er så lenge siden jeg var gravid sist. Fødte for 8 mnd siden

Fødte for 11mnd siden. Er ikke særlig øm/sår. Men kan sikkert variere fra person til person :)

Jeg opplever at magen er øm, ubehagelig å ligge på magen siden uke 4. Synes det var veldig tidlig, men tenkte om det kan være fordi det ikke er så lenge siden jeg var gravid sist. Fødte for 8 mnd siden

Nå har ømheten og murringene roet seg! Nettopp vært hos legen. Han mente det ikke var indikasjon på å ta hcg med to dagers mellomrom sånn jeg tenkte. Tok en graviditetstest og den var veldig positiv. Han har sendt henvisning til Rikshospitalet om tidlig ul. Tenker uansett muligens ta en ul på fredag. Da er jeg 6+5 håper det lille [emoji173]️ slår

Fødte for 11mnd siden. Er ikke særlig øm/sår. Men kan sikkert variere fra person til person :)

Har knapt kjent noe fra magen før i går, da startet det med masse murringer og sånn øm følelse. Roet seg litt nå!

Har knapt kjent noe fra magen før i går, da startet det med masse murringer og sånn øm følelse. Roet seg litt nå!

Har hørt mange som sier at ligamentsmertene blir verre for hver gang. Kan det føles som det? Så bra at det er bedre [emoji106]

Har hørt mange som sier at ligamentsmertene blir verre for hver gang. Kan det føles som det? Så bra at det er bedre [emoji106]
Har hatt minimalt med ligamentsmerter foreløpig.. For det er jo sånn man merker mest ved litt bråbevegelser. Derfor jeg egentlig har lurt på denne graviditeten. Merkelig lite symptomer. Det er litt sånn konstant murring og sår/øm følelse.

Har hatt minimalt med ligamentsmerter foreløpig.. For det er jo sånn man merker mest ved litt bråbevegelser. Derfor jeg egentlig har lurt på denne graviditeten. Merkelig lite symptomer. Det er litt sånn konstant murring og sår/øm følelse.

Ja. Har ikke hatt ligamentsmerter så langt. Men husker jeg hadde murringer sist, trodde hele tiden det var mensen som skulle komme, jeg gikk lenge før jeg testet, da vi skulle unngå å bli gravid akkurat da. Men er du veldig usikker så kanskje be om en TUL eller HCG-måling? Så kan du senke skuldrene litt forhåpentligvis [emoji4]

Ja. Har ikke hatt ligamentsmerter så langt. Men husker jeg hadde murringer sist, trodde hele tiden det var mensen som skulle komme, jeg gikk lenge før jeg testet, da vi skulle unngå å bli gravid akkurat da. Men er du veldig usikker så kanskje be om en TUL eller HCG-måling? Så kan du senke skuldrene litt forhåpentligvis [emoji4]

Legen ville ikke ta hcg, han mente det ikke var nødvendig. Jeg ville ikke mase heller. Men han sendte henvisning til Rikshospitalet, jeg oppfyller kriteriene til genetisk veiledning duo test + tul uke 12. Pga alder. Han sa de mulig ville ha meg inn før også på grunn av ting som skjedde forrige graviditet. Ellers tenker tul på fredag er da 6+5 og håper å se et vitalt hjerte [emoji173]️

Back
Topp