Såper,oljer,salver etc...

nitalita

Gift med forumet
Er dere opptatt av hvilke produkter dere bruker til barna deres??
Elller til dere som vneter barn,har dere tenkt på hva dere skal bruke??[8|]

Jeg er så mot natusan produkter som det går ann!!
Hadde hørt masse negativt om dem før Linea ble født, men så prøvde jeg såpen selv og hunden ble kjempe irritert..[&:]
Til og med barnelegen til Linea sa at jeg ikke skulle bruke de produktene!!

Her bruker vi kun apotek- varer!! Kun det beste er godt nok for tulla mi[:)]

jeg skal bruke babyline produkter...
de selges på helsekost og er testet å blitt kåret som BEST i test[:D]

Jeg har bare hatt positive erfaringer med produktene til Natusan, så vi bruker dem..fortsatt..

Jeg har brukt apoteket sine. Men nå hin dagen måtte jeg bare kjøpe noe på butikken,så kjøpte sjampo og såpe av natusan. Han har ikke reagert på de..Står at det ikke er parfyme i de.

Jeg har krevd at jeg skal ha babyline, selv om samboern ikke skjønner det der helt.. Heldigvis så er han veldig medgjørelig[8D]

Ok..mye mulig det.. Men Linea har litt eksem,så det er litt derfor og at vi ikke skal bruke di produktene[:)]

Signerer den.....

Selv om et barn reagerer på ett produkt vil det ikke si at det er ett elendig produkt. Min datter fikk sår rumpe av å bruke libero, men det vil ikke si at det er ett elendig produkt, skjønner poenget mitt?
ORIGINAL: BeateH

Jeg har bare hatt positive erfaringer med produktene til Natusan, så vi bruker dem..fortsatt..

hæ...ja jøss var jo ikke det at jeg rakka ned på noe sånn..men hvis du leser litt nøyere hva jeg skrev lenger ned så skjønner du kanskje hva jeg mente også da vet du

jeg bruker a-cream til å smøre med og mat olje i bade vannet om jeg her noe i vannet...
bruker ikke noe annet pga allergi og meget tørr hud i familien...

klem[:)]

Jeg har kjøpt den babymappa fra Apotek1 jeg, SebaMed og Cosmica i den. Aner ikke hva jeg skal bruke, men kommer nok til å prøve meg fram. Natusan har jo vært på markedet i alle år, så kommer nok til å prøve den også[:)]

Sikkert forskjellig fra barn til barn det her, jeg kjøpte den mappa kun fordi den inneholdt mye av det jeg trenger sånn i starten bare[:)]

Jeg har aldri hatt noen problemer med natusan sine produkter.

Tror man bare må prøve seg frem til hva som er best..Adrian har ikke reagert på noe enda. Jeg har prøvd babyline,natusan og sebamed.

Har hørt bare positive meninger om produktene fra Natusan,både for allergikere og de som har ømfindtlig hud.
Så jeg går for Natusan[:)]

natusan produktene har ett stoff i seg som kan fremkalle allergi hos små barn...

ORIGINAL: jomfruen83

natusan produktene har ett stoff i seg som kan fremkalle allergi hos små barn...

Barnelegen til Linea som er spesialist på eksem og hud, sa værtfall at jeg IKKE måtte bruke di produktene!!

hørt veldig mye bra om babyline fra helsekosten....

Her bruker vi babyline, og sebamed!

sjølv bruker eg kun natusan ansiktskrem av type kremer til meg selv.Regarer på alt anna.
Til lisja bruker eg zinksalve, shampoo og top to toe såpe til natusan. Handla og a-krem. Bruker lite av alt egentlig.
når ho bæsjer tar eg ein dåpe i vatne etter at eg har fått vekk dritten syns det lufter betre da, ellers bruker vi lite såpe: når ho dusjar vasker vi håret og tar litt såpe å vasker ho på kroppen med. Buker lano og!
Ho har kjempefin hud og tåler det meste,men vi bruker ikkje noke kremmer uten at ho får tørrflekker. Zinken er jo grei å ha på bleieutslettet! Bruker det i perioder!!

Back
Topp