Såpe i underlivet. ...

Maritius

April 2013s nattdyr
VIP
JuniJubel2021
Juligull2021
Når begynner dere med dette etter fødsel?
Tenker da på underlivssåpe selvsagt :)

Må man vente med å bruke såpe? Jeg har vasket meg med underlivssåpe hele tia jeg...

Venta til jeg slutta å blø noe særlig jeg..
men aner ikke om det er riktig :P

Jeg brukte dagen etter fødsel :/ Har ikke tenkt over at det er noe farlig?? Har ikke merket noen komplikasjoner

Tviler på at det gjør så mye egentlig. Men de sier jo man skal holde seg helt unna såpe nedentil til renselsen er ferdig. Men det er himla lenge å vente da....

Brukte på sykehuset ;)
Det går greit så lenge man ikke vasket seg innvendig fikk jeg beskjed om :)

Sent from my ST18i using BV Forum

Tviler på at det gjør så mye egentlig. Men de sier jo man skal holde seg helt unna såpe nedentil til renselsen er ferdig. Men det er himla lenge å vente da....
Ja det hadde jeg ikke klart å vente med! Men man vasker seg jo ikke inni der så må jo kunne vaske seg nedi der! Hmm

Har aldri ventet jeg,skal vi det?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Det brukte jeg dagen etter fødsel. Vasket bare utenpå da. Kunne ikke falt meg inn å vente med det, det synes jeg hadde blitt ekkelt.

Jeg fikk beskjed om at siden eg ikke måtte sy el noe sånt så kunne jeg gjøre som jeg ville der nede;p

Når begynner dere med dette etter fødsel?
Tenker da på underlivssåpe selvsagt :)
Jeg har fult av sting underlivet så jeg har forsatt ikke brukt såpe på inn siden av leppene, men bruker intim såpe rundt:) tar ikke sjansen på å få inf;) spyler jo selvfølgelig slik at jeg blir ren:)

Jeg brukte bare vann de første 4 dagene.. etter det har jeg brukt dr. Greve. på ''utsiden''.. helt inni der er det fortsatt masse sting, så der blir det bare vann jeg spyler med fortsatt :-)

Jeg ble sydd,så fikk beskjed om kun skulle med vann de første fem dagene og deretter grønnsåpebad. Gjør fortsatt dette,men merker det begynner å bli bra der nede,så kommer nok til å gå over til vanlig intimsåpe snart.

Her vasker jeg med lactacyd til renselsen er ferdig , var det jeg ble anbefalt både med 1 og 2 mann :)

Såpa meg inn når jeg følte at stinga var såpass grodd at det ikke skulle svi. Før dette skylte jeg bare.

Back
Topp