sånn!

maiblomst

Gift med forumet

Endelig fikk eg det til! Har prøvd så lenge! Er de ikke deilige?

Åhhhh.. Hællenussan så nydelige!!!

så skjønne de var[:D]

Åh.... NYDELIGE!!! for noen deilige små nøster!! Elsker kattunger, og forhåpentligvis ser det ut som jeg får noen egne snart!

de er verdens mykeste og skjønneste! Men det eg ikke var klar over, var at pusemamma hadde fått en til i løpet av natten, så 5 søte små, var egentlig 6 søte små! Det skal ikke være lett [;)] 4 av dem er heeeeelt sort!

Åhh.. kunne ønske jeg også hadde noen sånne nusselige nøster å kose med nå fremover.. -begynner å bli litt uttolmodig, lyst å ha babyen min i armene nå! med slike nydelige skapninger får en liksom gitt litt kjærlighet og kos mens vi venter på våre egne[:D][;)]

[:D]Å så fine små nurk!! :) Pusebabyer er så søte, kommer så artig lyd fra dem når de blir så store at de prøver å mjaue, eller når de begynner å gå og bakbeina virker dobbelt så lange som frembeina. hihi [:D]

så nydelig koseklumper [:D] skal du beholde noen selv?

ORIGINAL: frøken my

så nusselige atte

Signerer [:)]

Så skjønne de er[:)] Hadde eldste sønnen min vært her og sett de nå, så hadde han krevd å fått en.Han er så glad i katter at[:D]

ORIGINAL: ThereseAa

så nydelig koseklumper [:D] skal du beholde noen selv?

Skal beholde den på det første bilde, for den er mest ulik mammaen sin... Har lyst på alle eg da[8|] Men det går nok ikke.

Ååååå de var kjempenydelige.......

Kom på at her en natt drømte jeg at jeg var gravid med kattunger[:D][:D][:D]
Det var fullt av kattunger inni magen min og ingen baby.[:o]
Det var ikke fullt så hyggelig.

Drømmer mye rart for tiden kan man si[;)]

Ja, de er søte når de er så små! Elsker kattunger, men liker ikke voksne katter!![:D]

Nåmmen.. Så søøøte!! [:)] Jeg og vil ha katt!! - men kjærestn er desverre allergisk.. [&:]

Å så nydelige

Back
Topp