M Mamma`n til Sandra Gift med forumet 30 Des 2010 #2 kommer helt an på hvor du kjøper den :) jeg kjøpte min på biltema og den kosta rundt 100/150 kr husker ikke helt. (men jeg brukte den tre ganger så fant jeg ut at jeg heller la snuppa på et håndkle i badekaret så fikk hun plaske litt og. Knotete å vaske henne når hun lå i den. )
kommer helt an på hvor du kjøper den :) jeg kjøpte min på biltema og den kosta rundt 100/150 kr husker ikke helt. (men jeg brukte den tre ganger så fant jeg ut at jeg heller la snuppa på et håndkle i badekaret så fikk hun plaske litt og. Knotete å vaske henne når hun lå i den. )
*Hønemamma* Glad i forumet 30 Des 2010 #3 Vi kjøpte en på Biltema, den fungerer veldig greit. Snuppa ligger perfekt oppi, ser så behagelig ut. [:)] Kostet 89 mener jeg!
Vi kjøpte en på Biltema, den fungerer veldig greit. Snuppa ligger perfekt oppi, ser så behagelig ut. [:)] Kostet 89 mener jeg!
Opsideisi Elsker forumet 30 Des 2010 #4 tusen takk ! Nå fant jeg ut at det er biltema her jeg bor og !!