Sånn reagerte de på jobb!

Septemberbaby2017

Blir kjent med forumet
Magekulen er for stor til å skjule uten å kjøpe ny garderobe, så i dag spurte kona til sjefen om jeg hadde "noen" i magen. Også gadd jeg ikke skjule det mer...

Folk reagerte OK. Sjefen sa:
" jeg har skjønt det, jeg bare lurte på når jeg som arbeidsgiver skulle få vite det!"
Men han ble stille når jeg sa at jeg ikke var pålagt å fortelle noe før 3 mnd før permisjonen...

Hvordan reagerte dine?

Det var ikke en ille reaksjon da!

Min sjef sa dette før hun bare la på: "ja, mhm..hade". Enda ikke fått lønning. Sikkert rasende på meg siden jeg begynte der i januar og er nå sykemeldt. Veldig trist og sliter med dårlig samvittighet.

Min sjef holdt på å ramle av kontorstolen da h*n lo av all hjertens aufori[emoji23][emoji173] måtte fortelle veldig tidlig pga risikosvangerskap, men var veldig støttende og har etter alt dømme holdt det h*n lovet med å holde tett til etter uke 12[emoji4]

Fikk gratulasjon, god stemning og beskjed om å ikke bekymre meg over ting fordi vi finner løsninger [emoji4]

Min sjef sa dette før hun bare la på: "ja, mhm..hade". Enda ikke fått lønning. Sikkert rasende på meg siden jeg begynte der i januar og er nå sykemeldt. Veldig trist og sliter med dårlig samvittighet.

Oh my god[emoji33] å holde tilbake lønn har vedkommende virkelig ikke lov til. For en elendig sjef[emoji34]

Det har sjefen din strengt tatt ikke lov til[emoji15] makan!

Fikk heldigvis bare hjertelige gratulasjoner :) Ble tilbudt en ny jobb innad i organisasjonen for noen uker siden og fortalte da til ny leder at jeg er gravid selv om det da var tidlig. Det var ingen problemer Og de var glad for at jeg var åpen om det slik at de kunne planlegge ut fra det.
Siden jeg vil gå ut i permisjon i sommer ordnet vi slik at jeg kunne begynne raskere enn først tenkt, så keg rekker å lomme godt inn i ting før jeg skal ha permisjon.
Begynte i ny stilling på mandag :happy:

Sjefen ble glad og takka for at jeg sa i fra og ba meg si i fra om jeg trengte mer tilrettelegging.

Sa ifra under møte vi hadde om fastlønn..
fikk gratulerer og 15min etterpå ett permisjonsvarsel i hånda som var tilbakedatert en mnd før jeg fikk den.. noe paff, så klarte selvfølgelig ikke å si noe da.. (vært mye rot lenge..)
Dagen etterpå hadde ham og klart og si det til alle o bedriften, samt en annen bedrift, enda jeg presiserte at det ikke var offentlig.
Så jeg og sjefen er ikke på talefot, jeg er sykmeldt og vurderer svangerskapspenger..

fikk gratulerer og 15min etterpå ett permisjonsvarsel i hånda som var tilbakedatert en mnd før jeg fikk den.. noe paff, så klarte selvfølgelig ikke å si noe da.. (vært mye rot lenge..)
Dagen etterpå hadde ham og klart og si det til alle o bedriften, samt en annen bedrift, enda jeg presiserte at det ikke var offentlig.
Så jeg og sjefen er ikke på talefot, jeg er sykmeldt og vurderer svangerskapspenger..

Wow! Motbydelig! Er det mulig :O

Fy faen.....[emoji35]

Herregud for en oppførsel!! Har du noen mulighet til å ta dette videre? Kan vel ikke være lov [emoji34]

Høres ut som en nominasjon til årets kjipeste sjef.

Herregud for en oppførsel!! Har du noen mulighet til å ta dette videre? Kan vel ikke være lov [emoji34]

Skal på møte i morgen, og gruver meg fryktelig:arghh:
Skal ha med meg svigerfar (japp, av alle ting..) men han har jobbet masse med slike saker, så får masse hjelp fra han..
vurderer sterkt og gå videre.

Skal på møte i morgen, og gruver meg fryktelig:arghh:
Skal ha med meg svigerfar (japp, av alle ting..) men han har jobbet masse med slike saker, så får masse hjelp fra han..
vurderer sterkt og gå videre.

Håper det går bra på møtet i morgen. Lykke til!

Back
Topp