Sånn her skulle jo ikke jeg bli!!!

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
I kveld har jeg gjort alt jeg ikke skulle gjøre.. grått.. eller la oss si hulket i armene til mannen min, mens jeg klager over hvor fæl jeg føler meg og hvor fælt jeg har det. Jadda.. da er det bare å si velkommen til hormonella! Håper det blir første og siste gang, men det var jammen godt å få letta litt på trykket. Nå er jeg like blid igjen! Flere som har hatt slike sjarmerende stunder?

Hadde det slik forrige tirsdag før jeg skulle på jobb. Stod å gråt i dusjen..følte meg ikke høy i hatten da.

I kveld har jeg gjort alt jeg ikke skulle gjøre.. grått.. eller la oss si hulket i armene til mannen min, mens jeg klager over hvor fæl jeg føler meg og hvor fælt jeg har det. Jadda.. da er det bare å si velkommen til hormonella! Håper det blir første og siste gang, men det var jammen godt å få letta litt på trykket. Nå er jeg like blid igjen! Flere som har hatt slike sjarmerende stunder?

Jaah....... :-p

Hadde det slik forrige tirsdag før jeg skulle på jobb. Stod å gråt i dusjen..følte meg ikke høy i hatten da.

Yes, me too. Det bare plutselig kom.. Skjønner ikke hva det kom av heller!! Herlighet, føler meg jo helt tullete..
Hulker til tv-programmer etc også..guri altså..

Jada. Senest i går hadde jeg en skikkelig sippedag. En sånn dag da jeg holdt på å begynne å gråte av absolutt alt. F.eks. da jeg bare skulle opp i nærbutikken en kjapp tur og det var masse kø der. Måtte jobbe ordentlig hardt for å ta meg sammen. :meh:

Hehe, har vært borti noen sånne stunder jeg og ... :/ :P

Jeg hadde det senest i går! Prøvde å skjule det, men til slutt så braste jeg ut i gråt og hulket som bare det ^^ da var det fordi at jeg trodde ikke at sambo var like glad i meg lenger, aaner ikke hvorfor! Litt flaut etterpå :p han skjønte jo ingenting stakkar

Jeg hadde det senest i går! Prøvde å skjule det, men til slutt så braste jeg ut i gråt og hulket som bare det ^^ da var det fordi at jeg trodde ikke at sambo var like glad i meg lenger, aaner ikke hvorfor! Litt flaut etterpå :p han skjønte jo ingenting stakkar
Var litt samme greia her... "du er vel like glad i meg selv om jeg har blitt tjukk??" Hehe.. stakkars mann! Eller egentlig ikke.. disse mennene slipper jo ganske billig unna.

Jeg begynte å grine da jeg gikk på kjøpesenteret i går... så noen kopper med "verdens beste bestemor" på og da måtte jeg ut og sette meg i bilen for det ble litt for mye..... (skulle fortelle mamma og pappa at de skulle bli besteforeldre i går kveld). Da jeg kjørte hjemover kom den der sangen til Jan Teigen som han skrev til datteren sin..... hulket meg gjennom rushtrafikken i Kristiansand... jadda! :P

Jeg pleier ikke å gråte av ting, er egentlig ikke så lettrørt og synes det er klient med folk som griner (mannen er en griner, klint).

Uansett: nå tar meg gjerne en halvtime i dusjen for å grine i fred... Synes alt er rørende (og opprivende)

Back
Topp