Sånn flaskesterilisator..

*lavendelfrøken*

Glad i forumet
Er det verdt pengene? Jeg er så DRITT lei av å koke flasker, det tar jo en evighet!
Vet det kanskje er litt sent å kjøpe nå, men jeg skal jo koke flasker en stund til hvertfall.
Er det veldig lettvint med sånn sterilisator, eller kan man like gjerne koke?

nå har jeg ikke kjøpt, fordi jeg fikk låne av en venninne! men jeg hadde GLATT kjøpt en selv om jeg ikke hadde fått lånt. Det er VEEEEEELDIG lettvindt og du sparer så masse tid [:)][:)]

Du bare vasker flaskene med zalo (det gjør du vel nå også) også i stedet for å vente til vannet koker og stå der og koke flaskene i 5 min så setter du flaskene oppi, tilsetter 2 dl vann, setter det hele i mikroen, venter 3 minutter - ferdig!

JA det er verdt pengene koster jo bare 300 for en mikrosterilisator. [:D]

mye mer lettvint enn å stå å koke.

Kunne ikke levd uten![:)]

Love it! Angrer ikke det kjøpet!

angrer ikke kjøpet! sparer mye tid på det. verdt penga for å si det sånn. men hvis du skal kjøpe, så lønner seg det å kjøpe på elkjøp, det er mye billigere for dem der enn på babyshop, brente meg på det før jul. den jeg har er ikke for micro, den kostet 1000kr på babyshop, men på elkjøp sparer du 300kr på å kjøpe den der.

Tror nok det blir en sånn på meg asså..[:D] 
Er så kjedelig å koke, også får jeg ikke plass til alle flaskene i en kjele så jeg må koke to ganger i tillegg[:'(]

Jeg syns det er gull verdt med en flaskesterilisator.
Nå får bare mini flaske en gang hver kveld, men syns det er greit å få tatt smokkene hans og smokkene til storebror også et par ganger i uka.
Den her har jeg og den er veldig kjekk. Fyller i et par desiliter vann, setter i kontakta og trykker på knappen også slår den seg av når den er ferdig [:D]

http://www.preferanse.no/product/Nuk-Flaskesterilisator.html

Jeg kunne ikke levd uten min jeg!
Har en slik fra avent som skal i mikro.. Så kjekt å bare sette flaskene i der etter man har vasket dem, putte den i mikroen og glemme den ;) Ikke koker man den tørr eller svir flaskene...

Jeg har mikrosterilisator, og mener den er genial! ABsolutt verdt pengene, og hadde jeg vært flaskemamma hadde jeg vært enda mer avhengig tror jeg.

Var ikke dyr heller. Fra Fisher Price. 

jeg har en sånn fra avent som ikke skal i micro da, men er strålende fornøyd, mye mer lettvint enn å holde på å koke i kjele og slipper å bekymre seg for å glemme av det på ovnen hehe kan ta smokkene og sånn i samme slengen, veldig kjekt[:)]

takk for alle svar! tror jeg kjøper en sånn micro sterilisator for det er litt billigere[:)]
Men man koker flaskesmokkene i den også ikkesant?

Ja, alt til flaskene kokes i den[:)]

det kokes jo ikke, ihvertfall ikke i mikrosterilisatoren, det dampsteriliseres [:)][:)]

Back
Topp