Sånn "finlandshette"

ToPrinser

Glad i forumet
Bruker deres 4-5-6 åringer sånn lue på vinteren,eller blir det for "babyete" faktisk???

Bruker ikke sånn lue på snuppa nå mere, hun er 4,5 år...finnes sååå mange andre og mer annvendelige luer synes jeg[:)]

er ikke baby i de hele tatt.. uten veldig praktisk.. så her bruker min 5åring det!! Det er bare vær så god o ta på deg [;)]

Leter etter sånn til babyen min jeg, men finner ikke små nok! Tips anyone?
(Sorry, ikke meningen å kuppe tråden din) [X(]

ORIGINAL: Frk.Elefant

Reima har fra str 46[:D]

ORIGINAL: ToPrinser

Er Reima et merke? Og hvor får jeg kjøpt det? Hehe. Jeg er ikke så in i barneklær. Har klart oss med bodyer, strømpebukser, luer og bamsedress til nå så [8D]

Ja, 4-åringen min bruker slik lue, og han elsker den. Da er jo lue og hals i ett, og han er sikra å ikke få snø ol. i nakken [:)] Han elsker "finlanshetta" si.

joha har fra nyfødt... kjøpes på blant annet refleks butikker og tror barnashus har de også

jenta vår brukte til hun gikk ut av bhg, sist helg ville hun bruke den da vi var ute her og lekte. men har ikke sendt den med på skolen enda nei. passer jo ypperlig i hele bhg-tida da de er mye ute der.

ORIGINAL: ToPrinser

Reima er ett merke ja,barnas hus har det blant annet[:D]
Er Reima et merke? Og hvor får jeg kjøpt det? Hehe. Jeg er ikke så in i barneklær. Har klart oss med bodyer, strømpebukser, luer og bamsedress til nå så [8D]

Cubus pleier og ha sånne luer...

Jenta mi er 4 år, og hun har sånn lue.. Fått av tante som er i militæret, så denne er tykk og god..

SLuttet å bruke det når de begynte på skolen[:)]

Her har mine brukt slik lue helt frem til 6-7 års alder.
Deilig lue når det blåser mye og er kaldt. Så har jeg byttet på ved mildere vær.

[:)]

joøø min gutt som går i 2 klasse bruker en finlandshette fra reima når det er virkelig kaldt. Han elsker den[;)] Helt vanllig på skolen her

min 4åring har slik ja. er så gode..... kommerr til å ha det til han begynne rpå skolen....

kan ikke forstå at de er for "baby"... De er jo veldig praktiske og gode.. 

Min er 3,5 år og jeg synes det blir for baby å bruke til han ja.... 

Jeg har sånn lue, og jeg er 22[8|]

Bruker den under skuterhjelen på vinteren[:D]

reima har. Skogstad og men dem var så korte at de ikke holdt seg nedi dressen.. Blir nok reima i år og ja

Back
Topp