Sånn er det å være gift med en fotogærning

froskus

Andre møte med forumet
Stakkars babyT. Jeg hadde en ond plan. Da hun var ute en tur, tok jeg den ene rosen hun hadde fått i bursdagsgave og gravde den ned i asken i vedovnen. Tror hun aldri hadde tillatt dette om jeg hadde fortalt hva jeg skulle gjøre. Heldigvis (for meg) ble bildet bra, så jeg har ihvertfall noe igjen for dette...
 
Bildet:
http://flickr.com/photos/zetson/2603260041/
 
For eit utrulig nydelig bilde[:)][:)] Håpa din kjære BabyT synest det er verdt å mista den eine rosa for å få til det bildet[;)]
 
[:@]IKKE RØR ROSENE MINE!!!!!!!! [:@]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[8D]
 
Kjempe fint bilde, du er flink å ta bilder. 
 
Fint bilde, men også ganske trist synes jeg. Rosa så så ensom og forlatt ut [:(]
 
Et kjempe fint bilde ja! Flink til å ta bilder du Froskus [:)] Kanskje jeg og Nathaniel må gå på nå fotokurs.. hadde vært morsomt å kunne tatt flotte bilder av en voksende mage og en nyfødt liten.. [:D][:D][:D]
 
Ser ut som at jeg kan vente meg en omgang juling når jeg kommer hjem fra jobb. Da skal jeg huske på å be henne ta det med ro siden hun er en ruger.
 
Jeg er visst bare nødt til å ta bilder av den voksende magen ja. Det var jo forutsetningen for å skaffe alt dette utstyret.
 
Takk for tilbakemeldingen vedr bildet[:D][:D]
 
Utrolig pent bilde Froskus [:)]
 
drit flott bilde[:D]
 
He he...må le litt jeg da, men det var et dystert bilde, fikk tankene mine over på noe dystert.
En vissen rose som trekker sitt siste hjerte sukk, gråter tårer av blod........ alt ender i asken....
 
Så utrolig fint bilde. [:)]
 
 
Å ta bilder av en voksene mage er fantatisk [:)] 
 
Kjempeflott bilde!! Blir nok mange bilder av både mage og det lille underet inni magen etterhvert[;)] 
 
ORIGINAL: Dunn

Kjempe fint bilde, du er flink å ta bilder. 
 
Back
Topp