sånja..?

Bebibooms

Gift med forumet
hvordan gikk d m vekta...?? hehe [:D]

Det gikk ganske bra!![:D][:D] Deilig å ikke væe så tung med stor mage...

2kg igjen til startvekta!!![:)] Så mye som snuppa spiser så forsvinner kanskje de også..[:-]

steiki... fliiinka...[:D] *missunnelig*

Veldigdeilig.. var ikkje sånn sist...[&:]
Men har ikkje turt å prøve de gamle dongeriene...[&:][:-] Vente litt tror jeg...[8D]

hehe, kanskje prøve de om en mnd tid? tar vel litt tid før magen er helt tilbake? [:D]

blir nok ikke sånn m meg denne ganga heller nei,visst ikke noe helt utrolig sykt skulle skje da... hehe...[:D] 

heldig du er... du har vert flink...[:D]

det er jo mest pga kvalmen at det ikke ble flere kilo...[8D] Kan jeg være glad for nå, men det var noen tøffe måneder...[&:]
Bekkenet er ikke helt bra heller, så må begynne med korte trilleturer etterhvert..[8|]
Magen er ganske pudding ja...[8D] Glede meg til å ta frem rockeringen!!![:D]

rock away...[:D]jeg håper bekkenet mittkommer seg fort... for jeg skal i eit svææærandes hardanger bryllup i mai, så, håper å vere litt "på topp" da...[:)] det er jo ca 3-4 mnd etter fødsel...
jeg jobber jo som bare f'en m å holde vekta nede nå... så, på en mnd nå har jeg kun lagt på meg 1 kg... men er veldig vanskelig... [8|] må lisom kutte å kutte på inntaket, siden jeg ikke klarer å gjøre så mye...

shit du er heldig Sånja.. jeg har 11 kilo igjen nå.

Er det som er så superkjedelig med bekkenløsning at en ike får trimma noe...[:'(]

Er heldig denna gangen ja, men det er jo pga. kvalmen... Ellers hadde jeg nok spist litt mer.. På slutten var porsjonene mindre enn Anna sine...[&o] Orka ikke tanken på mat....

Men nå derimot...[&:]

Men puppene må jo veie en del nå da...[8D] De er jo kulerunde og blytunge....[&:][8D]

Back
Topp