Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
det er jo mest pga kvalmen at det ikke ble flere kilo...[8D] Kan jeg være glad for nå, men det var noen tøffe måneder...[&:]
Bekkenet er ikke helt bra heller, så må begynne med korte trilleturer etterhvert..[8|]
Magen er ganske pudding ja...[8D] Glede meg til å ta frem rockeringen!!![:D]
rock away...[:D]jeg håper bekkenet mittkommer seg fort... for jeg skal i eit svææærandes hardanger bryllup i mai, så, håper å vere litt "på topp" da...[:)] det er jo ca 3-4 mnd etter fødsel...
jeg jobber jo som bare f'en m å holde vekta nede nå... så, på en mnd nå har jeg kun lagt på meg 1 kg... men er veldig vanskelig... [8|] må lisom kutte å kutte på inntaket, siden jeg ikke klarer å gjøre så mye...
Er det som er så superkjedelig med bekkenløsning at en ike får trimma noe...[:'(]
Er heldig denna gangen ja, men det er jo pga. kvalmen... Ellers hadde jeg nok spist litt mer.. På slutten var porsjonene mindre enn Anna sine...[&o] Orka ikke tanken på mat....
Men nå derimot...[&:]
Men puppene må jo veie en del nå da...[8D] De er jo kulerunde og blytunge....[&:][8D]