Så verpesyk....

Mitos

Glad i forumet
I helga fikk min fetter og hans nydelige samboer en liten jente...vi har gått å ventet nå i en uke på at hun skulle komme, og endelig kom hun :-) skal å hilse på hun i morgen, og gleder meg sån....MEN er så sinnsykt verpesyk nå...fikk bilde av nurket på mobilen, og hele kroppen verker etter at det snart skal bli min tur til å ha min lille jente på brystet....3 1/2 mnd et ikke lenge, men akkurat nå kunne termin ikke komt fort nok...
Syns nesten det er frustrerende at det er så lenge til, men SKAL smøre meg med tålmodighet :-)

noen andre som er en smule utålmodige :-p??

veeeenter på den etterlengtede jenten vår <3 <3

Jeg er også utålmodig :-) ønsker ikke for tidlig fødsel, men skulle gjerne fått babyen i armene nå med en gang :-)

Jeg trenger den tiden som er igjen til å forbrede meg på det som kommer så godt jeg kan :) Og jeg ønsker at mini holder seg inne så lenge han trenger!

Kjenner at tiden kunne gått fortere ja :p "bare" 115 dager igjen her :)

Møtte en baby odag, hum er to uker gammel. Daa gleder meg meg veldig. Men jeg trenger tiden, og er glad for at d er noen mnd igjen der all fokuset kan være på lillemor <3

Jeg gleder og gruer meg litt til lillesøster kommer! Jeg gleder meg jo masse, men er ekstremt spent på hvordan storebror reagerer på å få en lillesøster!

Ja, kjenner meg igjen der ja :) ! Her var det ikke planlagt med baby, men jeg merker at når jeg ser små babyer blir jeg utålmodig ;) Er ingen i familien som venter i nærmeste fremtid, bare kusina til kjæresten min, men de ser vi aldri (har sett henne 1 gang).

Tenk så spennende når mai/juni/juli kommer! Jeg kommer til å følge mye med her inne for å se hvem som får baby når ;) Håper vi kan fortsette å være her selvom babyene er ute :) Synes det er så fint og koselig forum.

Ja, kjenner meg igjen der ja :) ! Her var det ikke planlagt med baby, men jeg merker at når jeg ser små babyer blir jeg utålmodig ;) Er ingen i familien som venter i nærmeste fremtid, bare kusina til kjæresten min, men de ser vi aldri (har sett henne 1 gang).

Tenk så spennende når mai/juni/juli kommer! Jeg kommer til å følge mye med her inne for å se hvem som får baby når ;) Håper vi kan fortsette å være her selvom babyene er ute :) Synes det er så fint og koselig forum.
Det MÅ vi jo :-) blir sikkert ikke så mye tid i starten, men en oppdatering om fødsel tror jeg at jeg skal få til ;-) etterhvert blir det jo å diskutere barnegrøt med og uten palmefett osv :-P

Haha, ja, sikkert mye å lure på etter babyen er utenfor magen og ! ;)

Skjønner alle de som trenger mnd til å forberede seg til lille gullet kommer, men føler de 6 mnd som er gått at jeg har fått forberedt meg nok...har nesten ikke kjøpt inn noe enda, men vil så veldig se lille jenten min nå <3 drøyer derfor litt med Å kjøpe inn ting, for redd tiden går eeeeeenda saktere om alt står klart og bare venter :-)

jeg kommer til å fortsette innpå her etter hun er komt..alltid noe kjekt å lese på ;-)

Jeg er veldig enig med Lilleburugla, trenger litt mere tid for å bli ferdig med alt som vi må bli ferdige med :) Og ikke minst få tiden som er igjen i lag med storebror <3
Men skjønner helt hva dere mener, var mer utålmodig når jeg gikk med storebror enn hva jeg er no. Kjenner jeg tenker mer på hvordan ting blir når vi har 2 små, i stedet for en og sånne ting :) Men jeg GLEDER meg noe enormt, tenk når vi endelig får de små babyene våre på magen for første gang, får holde, kjenne lukten av, får se når pappan holder h*n for første gangen.. :) Det blir så bra <3

Den følelsen det kommer til å være å få jenten min opp på brystet for førstegang <3 <3 har agledet frem til noe så mye før...og gleder meg sån til å se min kjære med datteren sin for første gang <3 <3 det kribler i magen :-)

Back
Topp