Så veldig redd for å miste...

Lenore0315

Glad i forumet
Marsmellows-15
Det er vi vel alle, jeg har ingen grunn til å mistenke det. Aldri mistet før... Tenker på det hele tiden. Er ikke dårlig i det hele tatt, flat mage og ingenting som jeg kan måle med. For tidlig å høre hjertelyd. Å jeg blir gal noen dager :(
Har fått tidlig ul i beg av sept da.
Men OM det ikke hadde vært liv der inne, ville jeg fått en negativ test da? Jeg har testet i dag igjen! :/

Excuse me- damn that autocorrect.

Er bekymra jeg også. Jeg er jo kvalm og trøtt og har kjent på bekkenløsninga i noen uker nå, men kjenner ikke noe til at livmora begynner å komme opp. Er så redd for at det ikke er noe liv der inne. Ikke har jeg fått tidlig ul heller :-( Skal til fastlegen på onsdag og håper han har mer forståelse for hvordan jeg har det nå...
Krysser fingrene for at det går bra for oss alle!

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan du ikke bestille ul før da? Nå vet ikke jeg h or du bor, men fikk akkurat flyttet min til mandag - privat :) syns det er verdt kronene for å slippe å bekymre seg!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

TImageUploadedByBV Forum1408616147.728670.jpg

Se her. 13+2 og ingen mage. Strålende form - men såg lille mandag. Lille har det fint!:)

♡Overgangen feb/mars♡

Kan du ikke bestille ul før da? Nå vet ikke jeg h or du bor, men fikk akkurat flyttet min til mandag - privat :) syns det er verdt kronene for å slippe å bekymre seg!

Ja det er nok verdt det... Vet ikke om jeg klarer å vente så lenge nei. Trøttende å ha det slik. Men godt jeg ikke er alene. Nå er jeg bare 10 uker, og regner ikke med magen viser enda, men skulle ønske babyen gav meg et lite vink iblant hehe. Men hadde jeg fått neg test om det ikke var liv? Lurer på dumme ting :P

Det er vi vel alle, jeg har ingen grunn til å mistenke det. Aldri mistet før... Tenker på det hele tiden. Er ikke dårlig i det hele tatt, flat mage og ingenting som jeg kan måle med. For tidlig å høre hjertelyd. Å jeg blir gal noen dager :(
Har fått tidlig ul i beg av sept da.
Men OM det ikke hadde vært liv der inne, ville jeg fått en negativ test da? Jeg har testet i dag igjen! :/

Få time hos legen/jordmor, fortell om dine bekymringer og spør om han/hun kan kjenne på magen din. Det gjorde jeg og var kortere på vei enn deg. Fikk beskjed om at her vokste det som det skulle. Ut av det fikk jeg dempet bekymringene mye :) Ønsker deg alt fint videre i svangerskapet :)

Få time hos legen/jordmor, fortell om dine bekymringer og spør om han/hun kan kjenne på magen din. Det gjorde jeg og var kortere på vei enn deg. Fikk beskjed om at her vokste det som det skulle. Ut av det fikk jeg dempet bekymringene mye :) Ønsker deg alt fint videre i svangerskapet :)
Da skal jeg gjøre det. Takk og i lige måde :)

En får positive tester en god stund etterpå.. Tror du kan teste positivt 9 uker etter fødsel :-) så det er masse hormoner der inni :-p

15 Mars 2015

Jeg tenker litt sånn jeg også, selv om forrige svangerskap gikk bra og jeg aldri har mistet, så blir man jo nervøs.
Men jeg tror og man blir mer nervøs av å henge på baby-forum også, for da får man jo med seg alle som mister og historiene deres. Som regel så går det jo bra med flertallet, men man vet jo selvsagt aldri.
Satser på at det går bra med begge :)

Jeg tenker litt sånn jeg også, selv om forrige svangerskap gikk bra og jeg aldri har mistet, så blir man jo nervøs.
Men jeg tror og man blir mer nervøs av å henge på baby-forum også, for da får man jo med seg alle som mister og historiene deres. Som regel så går det jo bra med flertallet, men man vet jo selvsagt aldri.
Satser på at det går bra med begge :)
Jepp... er ikke tilfeldig at jeg dyttet på min time etter å ha lest historien til moradi.. syns det er bra uansett da, for vi skal fortelle på onsdag, og da kan jeg være litt mer sikker og avslappet, ikke minst vise frem bilder!!

Vi vil vel alltid ha det vi ikke har.. I begynnelsen hadde jeg ingen symptomer som helst, evig bekymring om SA... Var på UL, og hjertet banket så fint :)

Så kom kvalmen, trøtt og sliten... Skulle da ønske symptomene bare kunne forsvinne, så lei av å alltid være sliten :/

Men bekymringen er der jo fortsatt da.. Får jo alltid for meg at noe er galt! Har derfor bestilt ny UL i uke 13, alt ok da, så blir det offisielt :)

Anbefaler deg å ta kontakt med en privat UL klinikk, koster noen hundrelapper, men veldig verdt det :D Lykke til :)

~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~

Jeg er også veldig nervøs. Var ikke d med de 2 jeg har, ikke nervøs i d heletatt!! Men var ikke på forum før jeg var 4 mnd med begge heller. Sist jeg mistet føltes d som at d er noe "alle" må igjennom. Men kjenner at etter d skjedde og jeg er innpå her, så blir jeg litt stresset ja.....
Men prøver tenke positivt ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hvis du var fra Haugesunds område så prøv klinikk hausken eller ultralydjordmødrene :-) skal være veldig bra :-) sistnevnte er billigst ;-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Hvis du var fra Haugesunds område så prøv klinikk hausken eller ultralydjordmødrene :-) skal være veldig bra :-) sistnevnte er billigst ;-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
Takk, ja skal prøve meg på det. Det har nok litt med som dere sier, henger for
Mye her inne og leser alle de triste historiene. Har også fått for meg at alle mister en gang... Off alt man skal bekymre seg for :(

Excuse me, Damn that autocorrect!

Jeg har alltid tenkt at om
Man mister begynner man å blø, får ondt ol. Men det er ikke slik altså? :/

Det er skummelt på forum, mange mister og man tenker jo selvfølgelig at dette kan skje meg. Jeg kjenner jeg blir redd hver gang jeg leser om at noen har opplevd BO, MA, SA og lignende. Og lurer egentlig alltid på hvordan deres svangerskap har vært. Hva slags symptomer hadde de og hvordan merket de at det skjedde? Klarer ikke en gang å slå meg til ro selv om jeg akkurat har sett en levende skapning på UL. Er livredd for at det pluttselig ikke skal være noe liv :(

Det er skummelt på forum, mange mister og man tenker jo selvfølgelig at dette kan skje meg. Jeg kjenner jeg blir redd hver gang jeg leser om at noen har opplevd BO, MA, SA og lignende. Og lurer egentlig alltid på hvordan deres svangerskap har vært. Hva slags symptomer hadde de og hvordan merket de at det skjedde? Klarer ikke en gang å slå meg til ro selv om jeg akkurat har sett en levende skapning på UL. Er livredd for at det pluttselig ikke skal være noe liv :(
Da er vi i samme bås... Syk. Hva er forskjell og hva betyr bo ma og sa? :/

Det å være bekymret er en del av livet med barn. Først er en bekymret for om det går fint med nurket i magen, så om nurket får nok mat når vi ammer/erstatning osv, så at de koser seg i barnehagen, at de får venner på skolen osv. Og slik er det.
Det jeg tenker er viktigst er å ikke la dette styre for mye, da må en ta kontakt med lege, helsestasjon osv. De er her for å
hjelpe oss. Det er ofte lettere sagt enn gjort, men bare det å kunne si at jeg har det vanskelig, slik en gjør her inne på forumet, er et stort steg. Og for noen er det hjelp nok.
Så om vi løfter hverandre opp, håper jeg at vi alle får et fantastisk svangserskap, selv med kvalme, bekkenproblemer og det som måtte komme:):):)
Stå på jenter,

Det å være bekymret er en del av livet med barn. Først er en bekymret for om det går fint med nurket i magen, så om nurket får nok mat når vi ammer/erstatning osv, så at de koser seg i barnehagen, at de får venner på skolen osv. Og slik er det.
Det jeg tenker er viktigst er å ikke la dette styre for mye, da må en ta kontakt med lege, helsestasjon osv. De er her for å
hjelpe oss. Det er ofte lettere sagt enn gjort, men bare det å kunne si at jeg har det vanskelig, slik en gjør her inne på forumet, er et stort steg. Og for noen er det hjelp nok.
Så om vi løfter hverandre opp, håper jeg at vi alle får et fantastisk svangserskap, selv med kvalme, bekkenproblemer og det som måtte komme:):):)
Stå på jenter,
Nå begynte jeg neste å gråte av meldingen din :( Hahaha hormonell ja. Mye bekymringer i livet mitt for tiden. Min eldste sønn ligger på sykehuset med leukemi, og det tar på kan man si.

Back
Topp