Så varmt!!!

Greit med litt avkjølende temp. inne når det er som varmest ute:)

Nei, huff...da ville jeg beholdt klærne på også:P Her er det kun mannen og veslegutt som ser;)

Hahaha blir noe annet da ja:D

Også har veslegutt tatt sine første krabbesteg i dag!!!!:D:D
Å, så gøy! Flinkingen! :D
Er så stas når de begynner å komme seg rundt, og travelt, ikke minst! :P
Her er det muligens noe åling på gang, men han har jo noen kg å dra på denne gutten min. 9845g var han på torsdag som var!:cool:

Varmt vær og masse deilig sol hos dere også?:D

Hva gjør dere på:D?
Hvordan takler de søte små varmen?

Ha en fin dag;)
Det er det :D deilig !
Nå er vi inne etter en god tur igår :) lillemor er sliten :p hun takler varmen bra :) får pupp oftere men det er bare koselig :) ♡ ha en strålende dag :D

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆ - ute og nyter fin været

Det er det :D deilig !
Nå er vi inne etter en god tur igår :) lillemor er sliten :p hun takler varmen bra :) får pupp oftere men det er bare koselig :) ♡ ha en strålende dag :D

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆ - ute og nyter fin været

Så bra! Ha en flott dag dere også;)

Å, så gøy! Flinkingen! :D
Er så stas når de begynner å komme seg rundt, og travelt, ikke minst! :p
Her er det muligens noe åling på gang, men han har jo noen kg å dra på denne gutten min. 9845g var han på torsdag som var!:cool:

Ja, var temmelig stolt:D
Hihi, ååhh. Så herlig.Store fine gutten:D
Vi skal på kontroll til uken;)

Alltid spennende med kontroll :)
Skal ikke før mot slutten av august igjen vi nå. Altfor lenge til :p

Ja:)
Det gruppe her til uken...Gruppe og gruppe fru blom,2 andre:PJaja,vi blir jo en del med de små selvsagt;)

Back
Topp