Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varmt her å men i leiligheten er det grei temp og jeg måtte skifte til bukse og genser
Varmt... Solseng er deilig lille har fått svette utslett over det hele stakkars, så mins mulig klær på :-(
Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
Kjempedeilig. Har nettopp bada men kjenner på lille at matlysten er nede, og vi får ikke ned temperaturen på soverommet under 24 før i ti elleve tiden, da blir det kjøligere. Sola steker på soverommene til den går ned Så hun sliter med å sovne Dakar.
Ganske varmt på soverommet her også:/
Var det deilig temp. i vannet da?
Tror ikke man hadde fått meg uti altså Bader sjelden i Norge
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Ååå har lurt på å ta frem basseng jeg og. Moro da. Hvor får du kjøpt pæredrikk?Veslegutt har lekt ute i teltet sitt i dag Ellers har vi vært i plaskebassenget...Jeg fikk akkurat plass oppi med han Ellers en trilletur i finværet
Veslegutt har også mindre matlyst i varmen, men drikker desto mer...Pæredrikk er en stor hit her
Ååå har lurt på å ta frem basseng jeg og. Moro da. Hvor får du kjøpt pæredrikk?
Vi er i Tyrkia nå og er varmt nok her. Lillesøster spiser oftere på natten, men ellers føler jeg bading og det å holde oss mest i skyggen gjør at hun stortrives
Sent from my iPhone using BV Forum
Dakar lille:/ Håpe det snart forsvinner og at lille ikke har for mye ubehag
Solseng er herlig ja, har selv på terassen
Hun er ikke så veldig preget, så det går bra idag har hun vært naken så å si hele dagen, det hjelper på mest utslett der bleien er, så deilig å være litt uten :-D
Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
Såpass Vi klarer ikke få det så kjølig her vi, så jeg går rundt i bh og truse
Også har veslegutt tatt sine første krabbesteg i dag!!!!
Nei her vi bor har pleid å bli fryktelig varmt om sommeren pga at veggen blir så oppvarmet av sola, men nå er vi pakket inn med plast! Så da får ikke solen skinne like bra på veggen
Haha såpass ja! Sånn kan jeg aldri gå her..for pappa bor under oss, og kommer ofte opp haha..