Så varmt!!!

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Varmt vær og masse deilig sol hos dere også?:D

Hva gjør dere på:D?
Hvordan takler de søte små varmen?

Ha en fin dag;)

Varmt her å:D men i leiligheten er det grei temp og jeg måtte skifte til bukse og genser:P

Varmt... Solseng er deilig :-) lille har fått svette utslett over det hele stakkars, så mins mulig klær på :-(

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Kjempedeilig. Har nettopp bada :) men kjenner på lille at matlysten er nede, og vi får ikke ned temperaturen på soverommet under 24 før i ti elleve tiden, da blir det kjøligere. Sola steker på soverommene til den går ned Så hun sliter med å sovne Dakar.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Varmt... Solseng er deilig :) lille har fått svette utslett over det hele stakkars, så mins mulig klær på :-(

Dakar lille:/ Håpe det snart forsvinner og at lille ikke har for mye ubehag:)
Solseng er herlig ja, har selv på terassen:D

Kjempedeilig. Har nettopp bada :) men kjenner på lille at matlysten er nede, og vi får ikke ned temperaturen på soverommet under 24 før i ti elleve tiden, da blir det kjøligere. Sola steker på soverommene til den går ned Så hun sliter med å sovne Dakar.

Ganske varmt på soverommet her også:/

Var det deilig temp. i vannet da:D?
Tror ikke man hadde fått meg uti altså:P Bader sjelden i Norge:confused::p

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Veslegutt har lekt ute i teltet sitt i dag:D Ellers har vi vært i plaskebassenget...Jeg fikk akkurat plass oppi med han;) Ellers en trilletur i finværet:D

Veslegutt har også mindre matlyst i varmen, men drikker desto mer...Pæredrikk er en stor hit her:D

Veslegutt har lekt ute i teltet sitt i dag:D Ellers har vi vært i plaskebassenget...Jeg fikk akkurat plass oppi med han;) Ellers en trilletur i finværet:D

Veslegutt har også mindre matlyst i varmen, men drikker desto mer...Pæredrikk er en stor hit her:D
Ååå har lurt på å ta frem basseng jeg og. Moro da. Hvor får du kjøpt pæredrikk?

Vi er i Tyrkia nå og er varmt nok her. Lillesøster spiser oftere på natten, men ellers føler jeg bading og det å holde oss mest i skyggen gjør at hun stortrives

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi er i Tyrkia nå og er varmt nok her. Lillesøster spiser oftere på natten, men ellers føler jeg bading og det å holde oss mest i skyggen gjør at hun stortrives

Sent from my iPhone using BV Forum

Så deilig:D Hvor i Tyrkia er dere?:D
Kemer er fint syns jeg:D

Dakar lille:/ Håpe det snart forsvinner og at lille ikke har for mye ubehag:)
Solseng er herlig ja, har selv på terassen:D

Hun er ikke så veldig preget, så det går bra :-) idag har hun vært naken så å si hele dagen, det hjelper på :-) mest utslett der bleien er, så deilig å være litt uten :-D

Hun er ikke så veldig preget, så det går bra :) idag har hun vært naken så å si hele dagen, det hjelper på :) mest utslett der bleien er, så deilig å være litt uten :-D

Godt hun ikke er så preget! :) Deilig for hun:D Skulle gjerne vært naken selv, haha

Såpass:P Vi klarer ikke få det så kjølig her vi, så jeg går rundt i bh og truse:eek::rolleyes:

Nei her vi bor har pleid å bli fryktelig varmt om sommeren pga at veggen blir så oppvarmet av sola, men nå er vi pakket inn med plast! Så da får ikke solen skinne like bra på veggen:)

Haha såpass ja! Sånn kan jeg aldri gå her..for pappa bor under oss, og kommer ofte opp:P haha..

Nei her vi bor har pleid å bli fryktelig varmt om sommeren pga at veggen blir så oppvarmet av sola, men nå er vi pakket inn med plast! Så da får ikke solen skinne like bra på veggen:)

Haha såpass ja! Sånn kan jeg aldri gå her..for pappa bor under oss, og kommer ofte opp:p haha..

Greit med litt avkjølende temp. inne når det er som varmest ute:)

Nei, huff...da ville jeg beholdt klærne på også:P Her er det kun mannen og veslegutt som ser;)

Back
Topp