Så var også

[miss]

Forumet er livet
eg i gong med spraying! Super-spennande!![:D][:D] Men må ærlig talt sei da at, sprayen, fysj den smakte grusomt!! Etter første sprayen i dag begynte eg å brekke meg..[&:] Måtte bare lage meg en kopp te i full fart på jobb å få i meg[;)] Og no straks er det klart for dose nr 2 for dagen! Merka det at det tjitla grådig i nasa etter sprayen, og måtte faktisk nyse..[&:] Men, holdt meg til rundt 40 min etter at eg hadde spraya, det må vel ha gått bra, eller?![&:][&:] Skal prøve å la vær å nyse no! Får ta meg en dusj i nasa no, hehe!

Nedreguleringa er herved i gong, gler meg til neste steg!![:D][:D] Og steget deretter!![;)][:D]

Dette her går så bra så
dersom du holder deg 10-15 min etter sprayen så kan du nyse av hjertens lyst[:)]

Flott at du er i gong no[:)][:)][:)] 

ja virkelig spennende at du endelig er igang. lykke til med sprayingen.
ja den smaker ikke mye godt, brakk meg de første gangene jeg også, måtte skylle ned med noe

Bra at du endelig er i gang[:)]

Krysser fingre å tær for at det går bra med både nedreguleringen og stimuleringen med sprøyter, og at du slipper unna de verste bivirkningene

Så bra at du er igang miss[:)] Og ja, sprayen smaker dritt.
Går og nyser hele dagen her og[:D]

ORIGINAL: Serene

så bra nå er du i gang

sign. å lykke til vidre [;)]

Gratulere som sprayer[:)]

Grattis som sprayer[:)]

Er det bare meg som syns at det ikke smaker noe av sprayen? [:D] 
Kanskje fordi jeg er vant med migrenemedisin i sprayform som smaker noe helt for j****... Lar heller være å ta den enn å bli kvitt migreneanfallet om jeg ikke har vanlige tabletter...[&:] 

Back
Topp