Så var ferien over...

camika

Forumet er livet
I dag begynte jeg på jobb igjen, etter 4 uker ferie. Det var en myk start for vi hadde planleggingsdag i dag. Gaute var hos snille mammaen min som har sagt at hun skal ha Gaute hver gang vi har planlegging. Hun tar avspasering fra jobb de dagene![:)]

Nå har jeg gått ned i 80% stilling, og det skal bli kjempedeilig å ha fri hver onsdag! Jeg tro Gaute også har godt av å ha fri. Jeg kommer til å ha han hjemme, selv om han har 100% plass i barnehagen.

Ja, sommeren ble fort over i år!![8|][8|]
Men det er jo egentlig litt deilig med vanlig "hverdag" igjen da![:D][:D]
Så snill mora di er som passer han de dagene![:)]

ja, no er sommeren over og hverdagen har begynt ! Lykke til på jobb og barnehagen !
Snill mamma , du har da som passer han !!!

Så snill mamma du har da! [:D] 
Men det er ikke noe kjekt når ferien er over og ungene igjen skal leveres en plass så det er jobb igjen.. [&:] 

ORIGINAL: renvik

ja, no er sommeren over og hverdagen har begynt ! Lykke til på jobb og barnehagen !
Snill mamma , du har da som passer han !!!

Sign!

Selv så begynner jeg for fullt på onsdag.

Nå er første dage over. Gaute hadde ikke noe lyst til å begynne i barnehagen igjen. Han hylte i et par timer, til slutt var han hås[&o]

Jeg måtte inn å trøste han litt, selv om jeg vet at det er å gjøre både han og meg selv en bjørnetjeneste, men jeg klarte ikke høre på den skrikinga[:(][:(][:(]

Etter mat og litt søvn var han så opplagt! Da viste han seg fra den sida vi er vant til å se, for da skulle han ha disco[8D]

Det må være fælt å høre ham gråte ja...[:(][&o]

Og det må være deilig å jobbe 80%. Men skal ikke dere ha en til snart da????? Skal du begynne å jobbe 100% igjen før du går ut i permisjon, eller?

ORIGINAL: Glad70

Og det må være deilig å jobbe 80%. Men skal ikke dere ha en til snart da????? Skal du begynne å jobbe 100% igjen før du går ut i permisjon, eller?

Åjda[8|] Det hadde jeg ikke tenkt på[:D]

Vi var i utgangspunktet enig i at spiralen skulle fjernes etter sydenturen i april, men etter en hendelse her i går så er vi veldig enige i at den må ut snarest. Jeg har permisjon ut barnehageåret, altså til sommerferien neste år.

ORIGINAL: camika

Åjda[8|] Det hadde jeg ikke tenkt på[:D]

Vi var i utgangspunktet enig i at spiralen skulle fjernes etter sydenturen i april, men etter en hendelse her i går så er vi veldig enige i at den må ut snarest. Jeg har permisjon ut barnehageåret, altså til sommerferien neste år.

"Hendelse"?... FORKLAR! *spent*

Dytter litt på denne jeg, svar da camika![;)]

Dytter litt på denne jeg, svar da camika![;)]

Hehe! Du er bra nyskjerrig nå![8D]

Jaja, jeg får forklare det da...

Sambo kjente plutselig spiralen når vi hadde sex. Det var selvfølgelig ingen behagelig følelse, så jeg er redd spiralen må vike for at vi skal kunne ha et sexliv[8|][8D]

Det jeg nå lurer på er hva jeg skal finne på for å få den fjerna. Fastlegen jeg har er sykemeldt, og kommer neppe tilbake. Vikaren tåler jeg ikke i det hele tatt, så det er uaktuelt for meg å gå til han. Jeg har sjekka fastlege-lista for å få bytta lege, men det er ingen andre ledige leger i kommunen[8|]

Nysgjerrig?[8|] Jeg?[8|]

He-he, det var egentlig noe sånt jeg regnet med det var da![;)]

Du kan jo bruke en annen lege som ikke er din fastlege også, det eneste er at da betaler du vel litt større egenandel. Også stiller man vel kanskje bakerst i køen hos den legen, i forhold til de som "står på lista".

Nå vil du sikkert bytte uansett da, siden du ikke tåler vikaren og han andre kanskje ikke kommer tilbake. Da lønner det seg å følge med på lista ofte, for det kan endre seg fra en dag til en annen hvem som har noen skarve plasser ledig. Sånn er det i hvertfall her (og her er legedekningen ganske dårlig).

Nysgjerrig?[8|] Jeg?[8|]

He-he, det var egentlig noe sånt jeg regnet med det var da![;)]

Du kan jo bruke en annen lege som ikke er din fastlege også, det eneste er at da betaler du vel litt større egenandel. Også stiller man vel kanskje bakerst i køen hos den legen, i forhold til de som "står på lista".

Nå vil du sikkert bytte uansett da, siden du ikke tåler vikaren og han andre kanskje ikke kommer tilbake. Da lønner det seg å følge med på lista ofte, for det kan endre seg fra en dag til en annen hvem som har noen skarve plasser ledig. Sånn er det i hvertfall her (og her er legedekningen ganske dårlig).

Ja, jeg følger med hver dag nå. Jeg og Gaute har samme lege, så det må være minst to plasser ledig.

Jeg tror jeg blir å ringe gyn senteret. Det var så vondt å sette den inn, så jeg vil være sikker på at den som tar den ut kan sine ting[8D]

Back
Topp