Så var det min tur. . .

Så forferdelig trist!! :( det må være helt forferdelig. Skremmende at ikke kroppen ordner opp selv :( har du hatt symptomer og følt deg gravid?

Så forferdelig trist!! :( det må være helt forferdelig. Skremmende at ikke kroppen ordner opp selv :( har du hatt symptomer og følt deg gravid?
Jeg har hatt ømme pupper, ekstremt trøtt og sliten, kvalm hvis jeg ble sulten eller etter jeg hadde spist, dårlig humør, uren hud, ja ting som skulle tilsi at jeg var gravid. MEN ikke noe ekstremt av noen av delene.

Ja dette har Vært min største frykt, bare for at det er så skremmende å ikke vite noen ting. Utenom en følelse langt bak som sier at noe er feil. Men jeg har prøvd å skylde på min egen pessimisme.

Pappa fortalte meg noe rart i dag. Han og jeg har en utrolig god kjemi og en sjette sans som er enstemmig.
Vi fortalte min familie om graviditeten for en uke siden. Han har ikke klart å glede seg over at han skulle bli bestefar igjen. dette hadde blitt nr 6 og 7 i rekken.

Nå ble jeg lei meg på deres vegne :( Så trist at spirene ikke klarte seg, håper dere lykkes igjen fort å at den/de klamrer seg fast :) Masse klemmer fra meg <3

Back
Topp