Så var det min tur. . .

frydefull83

Forelsket i forumet
til å forlate dere. Var på UL i dag.
Der var det desverre to spirer som ikke hadde klart seg.

Selv om magefølelsen sa meg at noe var galt, er vi fremdeles litt i sjokk og veldig lei oss.
Har fått time igjen om en uke. Så får vi se om kroppen ordner opp selv i mellomtiden. Hvis ikke får jeg tabletter da.

Det positive er at det klaffet i 3 pp og til og med to spirer. Så da er det mye som tilsier at vi ikke trenger å vente så lenge på at neste spise sitter.

til å forlate dere. Var på UL i dag.
Der var det desverre to spirer som ikke hadde klart seg.

Selv om magefølelsen sa meg at noe var galt, er vi fremdeles litt i sjokk og veldig lei oss.
Har fått time igjen om en uke. Så får vi se om kroppen ordner opp selv i mellomtiden. Hvis ikke får jeg tabletter da.

Det positive er at det klaffet i 3 pp og til og med to spirer. Så da er det mye som tilsier at vi ikke trenger å vente så lenge på at neste spise sitter.
Ånei, så trist :( :(
Ønsker deg masse lykke til videre! <3

Så trist:( Lykke til videre♡

Så trist å høre :-( Sender mange gode klemmer :Heartred

Så teist :-( Håper det går like raskt denne gangen også, og at dere får god støtte. Sender deg en klem<3

Uff så trist :( Sender en god klem❤️

Åneei :( er ikke du 9+4 eller noe? Har du ikke merka noen verdens ting? (Nå ble jeg litt stressa for å dra på ul i kveld)

Å nei, så utrolig trist å høre!! Lykke lykke til!!

Å nei, så trist!

Ta vare på hverandre

Åneei :( er ikke du 9+4 eller noe? Har du ikke merka noen verdens ting? (Nå ble jeg litt stressa for å dra på ul i kveld)
Jo skulle Vært 9+3 ca.
Nei ikke merket noen verdens ting. Ikke antydning til noe som kunne ha lignet på blod. Bare en rar følelse.

Tusen takk alle sammen. Alle gode ord og klemmer varmer mer enn dere aner.

Jeg håper virkelig at kvoten nå er fylt opp her i januar.

Synest at de e litt skummelt når kroppen ik seie fra at noko e gale:( Samma skjedde me meg og! Ingen blod og ingen smerte :( De e tøft å være gravid:/ ♡

Så utrulig trist :( mange gode klemma og lykke til vidare :hug013:hug013:hug013

Synest at de e litt skummelt når kroppen ik seie fra at noko e gale:( Samma skjedde me meg og! Ingen blod og ingen smerte :( De e tøft å være gravid:/ ♡
Ja det er akkurat dette jeg har gått å Vært redd for, min største skrekk. Det er sikkert ikke lettere med en sa. Men da blir man på en måte litt forberedt på at noe går galt.
Fikk du tabletter, eller begynte det til slutt av seg selv?

Ja det er akkurat dette jeg har gått å Vært redd for, min største skrekk. Det er sikkert ikke lettere med en sa. Men da blir man på en måte litt forberedt på at noe går galt.
Fikk du tabletter, eller begynte det til slutt av seg selv?
Først so fekk eg litt brun utflod og eg blei skikkelig redd, so gjekk eg til legen får å måle hcg, dagen etterpå so va hcg på 24 og samma dag begynte eg å blød masse, men fortsatt uten smerte. So heldivis har begynt av seg sjølv:/ Dette e min første SA og so hadde eg ein MA i uke 19+3 og de va samma greie, ingen symptomer at de va noko gale me babyen, fekk vite de på oul:(

Back
Topp