Så var det min tur... (Sykt barn)

For en forferdelig beskjed! Og for en umenneskelig situasjon du settes i. Jeg hadde nok tatt samme beslutning selv om jeg hadde havnet i samme situasjon, jeg er sikker på at det er det beste valget for babyen. Men det gjør det ikke noe lettere.
Sender deg varme klemmer! Håper du har gode folk rundt deg i tiden framover! :Heartred
 
Selvfølgelig får du sørge. Jeg ville blitt helt knust selv. Selv om vi i septembergruppa ikke er så langt på vei ennå, så har man jo forestillinger og håp om den lille som vokser, og er knyttet til h*n. Det er utrolig trist å lese historien din. Jeg vet ikke om det betyr noe oppi det hele, men du skal vite at jeg støtter deg i valget du måtte ta. <3 Håper møtet med nemnda ikke blir for ille, og at du blir godt behandlet hele veien. <3
 
Takk for støtten alle sammen ❤️ Var på møte med nemd i dag. Det var et godt møte og de var veldig respektfulle. De hadde fått svar på nipt og det er sterk mistanke om trisomi 18! Får endelig svar fra morkakeprøven, men det er nok mest sannsynlig det. Det er veldig alvorlig og stort sett ikke forenelig med liv. Det gjør meg enda sikrere i valget mitt. Jeg er lettet over og få vite det nå og ikke rett etter fødsel. Det hadde vært enda mer traumatisk.
 
God klem:Heartbigred
 
Så grusomt, sender deg en stor klem! ❤️ Hadde gjort det samme om jeg var i din situasjon.
 
Back
Topp