Så var det min tur også..

StineH

Elsker forumet
Har hatt litt stikkinger og vondter i livmoren de siste dagene, men ikke noe mer enn jeg hadde sist.
Graviditetssymptomene er mer eller mindre fraværende, ikke kvalm om morgenen lengre, bare det dårlig humøret som er igjen..
Og i dag tidlig kom det blod på papiret når jeg tørket meg.. ikke helt ferskt, men endel koagulert..

Er på ferie frem til neste uke, så får ikke undersøkt noe mer før da.. noen som har opplevd koagulert blod tidligere hvor det ikke har vært ett tegn på at noe er galt?

Må føye til at jeg ikke blødde noe i forrige svangerskap.

Uff, liker ikke dette.. Håpe det er helt ufarlig❤️❤️. Klemmer til deg:)

Termin: 14.januar 2015?❤️

Satser på det er helt uskyldig <3 Store klemmer <3

Vi får håpe, men jeg har en dårlig følelse.
Mer vondt, eller, murringer i dag enn jeg noensinne har kjent. .
I tillegg kommer det masse slimete brunt utflod. Ikke noe mer blod, men det føles ikke riktig.
Sukk...

Har hatt litt stikkinger og vondter i livmoren de siste dagene, men ikke noe mer enn jeg hadde sist.
Graviditetssymptomene er mer eller mindre fraværende, ikke kvalm om morgenen lengre, bare det dårlig humøret som er igjen..
Og i dag tidlig kom det blod på papiret når jeg tørket meg.. ikke helt ferskt, men endel koagulert..

Er på ferie frem til neste uke, så får ikke undersøkt noe mer før da.. noen som har opplevd koagulert blod tidligere hvor det ikke har vært ett tegn på at noe er galt?

Må føye til at jeg ikke blødde noe i forrige svangerskap.
Jeg blødde koagulert blod i 4 dager, men her var alt bra, riktig vekst og bankende hjerte:) så trenger ikke være sa. Jeg hadde litt stikkinger og småvondt, men det gikk bra:)

Jente født 02.06.10
App taster :)

Takk for gode ord.. :)
Smertene har blitt verre og verre og er nå på kanten til å være uutholdelige. Menssmerter og smerter i korsryggen.. Det kommer ganske masse blod, og jeg tror nok dette ikke går veien..
Er uke 9+3 i dag..

Smertene har blitt verre og verre og er nå på kanten til å være uutholdelige. Menssmerter og smerter i korsryggen.. Det kommer ganske masse blod, og jeg tror nok dette ikke går veien..
Er uke 9+3 i dag..
Nei nei:(. Uff:(. Tenker på deg❤️❤️❤️

Termin: 14.januar 2015?❤️

Er uke 9+3 i dag..
Uff. Nei! D er så trist ! Sender deg en god klem :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da har jeg snakket med legen, og hun hadde ikke mye oppmuntrende å komme med. Blødningene er som en veldig sterk mensen og kommer liksom i store dønninger. Veldig merkelig følelse.
Så nå regner jeg med at det verste er over. Smertene har i allefall roet seg og det føles som om det er overstått..

Skal til legen på tirsdag om en uke for å ta blodprøver og snakke litt, er på ferie frem til da.. så skal vel et lite mirakel til for at det fortsatt er noen spire der da..

Så vondt å høre.. håper det er et mirakel der <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Huff så leit.
Håper du likevel klarer å kose deg litt på ferien.
Trøsteklem!

Nei nei :( Kjempe trist. Liker ikke. Mange klemmer til deg og lykke til hos legen <3

Back
Topp