Så var det mimring om 90-tallet. *inspirert*

Kom på mer jeg[:)] Silke,serien som gikk på tv2,det fulgte jeg med på[:D] og kick med bringebærsmak(den savner jeg,for den var knallgod[:)])

ORIGINAL: Sarah mor

signerer alt det dere har skrevet. så mye dere husker[:D][:D][:D]   og så var det en serie på tv 3 som jeg altid så på rett etter skolen. klarer ikke å huske navnet på den. politi greier og noen tyver. noen som husker eller noe med street tror jeg?????[8|]

21 jump street?

ORIGINAL: iThief

ORIGINAL: Sarah mor

signerer alt det dere har skrevet. så mye dere husker[:D][:D][:D]   og så var det en serie på tv 3 som jeg altid så på rett etter skolen. klarer ikke å huske navnet på den. politi greier og noen tyver. noen som husker eller noe med street tror jeg?????[8|]

21 jump street?

Var det jeg og tenkte. Med Johnny Depp!

Home and Away gikk på TV3 og dreide seg for det meste om Karen og Blake og ikke minst Sophie's forelskelse i 26 årige Micheal eller hva han het. [:-] Så plutselig var det slutt og serien dukka opp etter mange år igjen på TV2 med helt nye folk. [&:]

Sorte store posete Psycho Cowboy bukser (fant ikke bilde) og sånne laaange luer som sto rett opp på hodet.
Hip Hop bukser (story baggy bomullsbukser) med dinosaurmotiv som guttene i klassen fikk fra mamman sin som hadde handla dem på Cubus.

Fotballsmykker... [&:]

Den sveisen med nesten skinna hår og pannelugg som sto rett opp på guttene.

Brit Pop og krigen mellom Blur og Oasis, den husker jeg godt.

Shio med ferskensmak

"Now there's dust om my guitar you fuck" og de kunne faktisk si fuck på MTV uten at det ble sensurert...

Farging av hår i alle regnbuens farger... Selv var jeg igjennom alle nyanser av rødt, lilla og rosa. [8D]

Most Wanted på MTV med Ray Cokes [8D]

"But all that I could see was just another lemon treeee"

Ble dårlig med bilder, men det var ikke mye å finne... [&o]

næmmen, er det ingen av dere som husker:

- hiphop bukser (med trekanter, "snurrer" osv på i knallfarger)
- adidas joggebukse med knapper opp på siden, slik at man nesten kunne rive dem i to
- KELLY FAMILY
- Aqua og "Barbie girl"
- Reisesjekken på TvNorge
- når Bugg fantes, og bare kostet 0,50 per stk
- slike tyggiser med bilde av "superhelter" der en fot eller arm var strekt ut på bildet. Husker den grønne var mintsmak
- når alle samlet på fotballkort med Manchester United spillere
- klistremerker i tyggisene
- når melkepakkene var rektangulere, og hadde samme form som de fleste juicepakkene har nå
- var bilde av en familie på sykkeltur på melkepakkene
- den servelaten det var et ansikt på!!
- Go'  morgen yoghurt som var i to separate deler, der man kunne ta av lokket, og skjeia lå under
- Orginale "Huset med det rare i" og "Parkveien 2"
- tvungen blokkfløytespilling på skolen, og alle klassene hadde egne klasserom
- den serien som foregikk på en oljerigg (med mia gundersen)

BUGG!!
titanic
SOHO!! *savne...*
pluss ALT det andre dere skriver her... haha, det var jo sååå kult med høye buffalosko...![:D]

tenk om mange år, når barna våre sitter å mimrer fra 2008... lurer på hva de ler av da?[:D]
"haha, husker dere flatskjermene eller?! og disse blueray-spillerne??! det var tider det....."[:D]

Må si jeg ser for meg venninna mi når jeg leser om oppklipte miss sixty-bukser over buffalosko, og ikke glem leggisene!

Har aldri eid verken miss sixty eller buffalo selv da, men hadde leggiser [;)] (dvs, har enda et par, men om sist de ble  brukt var det ikke likt som på  barneskolen, da de lå lagvis utenpå skoen).

Husker

• den greia med skjørt uten på buksa
  • miss 60 bukse
  • buffalosko
  • kongen døde, leif juster døde
  • ms doubtfire, forrest gump, løvenes konge
  • vem vet, cotton eye joe
  • lille lørdag og en drømmesang
  • titanic og alle de store posterene av leo alle skulle ha

ORIGINAL: FABU12

Ååå, denne serien husker jeg! HVA heter den egentlig??? Husker at jeg gikk med bøylen i pannen og lekte jeg var henne [:D]

var ikke det "jenta fra fremtiden"?

For en herlig mimretråd[:)][:)]

ORIGINAL: loui

ORIGINAL: FABU12

Ååå, denne serien husker jeg! HVA heter den egentlig??? Husker at jeg gikk med bøylen i pannen og lekte jeg var henne [:D]

var ikke det "jenta fra fremtiden"?

For en herlig mimretråd[:)][:)]

åååå. elsket denne serien. den gikk på tcc tror jeg. jeg og hadde hårbøylen i panna[8D]

en flott gjeng

og denne....

og denne...

pologensere med tørkle i halsen, og collegegenser

silkebukse fra diesel

Dette er den morsomste tråden på leeenge! Jeg var 13 år da 90-tallet startet og har fått med meg alt det dere nevner her. Helt imponert over alt dere husker! [:D][:D][:D]

kuletyggisene..... (eller var det på slutten av 80-tallet)
De med donald og mikke på....

gruuuusomme klær[8D]
og spice girls (vi var selvfølgelig en egen gruppe [8D])
og alle boybandene.

Noen som husker Pogo Pop da? Jeg fant ingenting på youtube av de desverre..

- sånne bitte små ampuller med godis som man dryppa på tunga ( var i grønt og blått)
- army bukser i grå og hvite var en slager her hvertfall
- halsbånd som skulle sitte tett mot halsen.
- tennis is ( var en rackert med tyggemikule til ball)
- traktorsko ( vi kalte de det , men aner ikke hva de egentlig het.)

Fila

Spice Girls

NKOB

East 17

Take that

Helene og Gutta

Baywatch

Alf

501 og 555

Filofax

Absolutt music 9 (min første cd!!)

Alle de gamle mobilene=)

ellers husker jeg

korte,mage topper
maaaange hull i ørene
navle pircing, eller over alt å(tunge,leppe,øyenbryn...)
Jeg husker slike stramme smykker, gjerne i svart fløyel..

Var mye musikk, og mye tvprogrammer..gidder ikke ta med alt!!

http://www.youtube.com/watch?v=1K7fL5s_1ac
Pump up the Jam[:D]

http://www.youtube.com/watch?v=z33tH-JdPDg
Snap!![:D]

Back
Topp