Så var det KIEL turen igjen da jenter :-D

ORIGINAL: *Sandermamma*

Nå må vi snart få bestilt jenter. Skal få ordnet og sett hvor mange vi blir[:)]

Æ kan ikk lell bli med for har ikk råa i år:( hadde så lyst men får gjør det neste år og møt dere igjen :)

okei...da må jeg visst melde meg av [&o][&o][&o]

Ser jeg har skoleuke da, og siden jeg går deltid så er det nulltoleranse på fravær, og jeg vil heller ikke gå glipp av noe skole. har jo tross alt bare tre dager på skolen pr mnd.
Tror uansett at det blir litt trangt med penger denne gangen så det er kasnkje like greit å holde seg hjemme. men jeg hååååper vi kan få til et oslotreff en gang istedet? [:D]

ORIGINAL: smd87

okei...da må jeg visst melde meg av [&o][&o][&o]

Ser jeg har skoleuke da, og siden jeg går deltid så er det nulltoleranse på fravær, og jeg vil heller ikke gå glipp av noe skole. har jo tross alt bare tre dager på skolen pr mnd.
Tror uansett at det blir litt trangt med penger denne gangen så det er kasnkje like greit å holde seg hjemme. men jeg hååååper vi kan få til et oslotreff en gang istedet? [:D]

[:(]

Oppdatert!

Må jo få med meg dette da [:D][:D][:D][:D]

det er helga til bf så jeg er med [:D]
han begynner med vanlig samvær 14 dager før så det passer jo perfekt for meg å da får jeg endelig møtt dere herlige jenter [:D]

Ingen flere som vil være med?

[:)]

Jeg er med fortsatt :)

ORIGINAL: sølvi86ogTheaIrene

Jeg er med fortsatt :)

Sandermamma: Skal du ha med minstemann på turen? Har veldig lyst...men usikker siden jeg ikke vet hvordan det blir med amming osv enda...

jeg må dessverre trekke meg [&o]
skal på rocke cruise på kiel båten helga etter...
fikk vite det nå i helga [&o]

Er med jeg. Bare du å skrive kontonr, så betal vi 150 kr [:)]

ORIGINAL: *Mizz Rulle*

jeg må dessverre trekke meg [&o]
skal på rocke cruise på kiel båten helga etter...
fikk vite det nå i helga [&o]

[:(]

ORIGINAL: *annlkaogliten*

Er med jeg. Bare du å skrive kontonr, så betal vi 150 kr [:)]

5 stk bare, må jo bli med flere da!!!!

Kom igjen jenter!!!! [:D]

ORIGINAL: *vimsa*

Bestemt meg for å bli med jeg[:D][:D]

Så bra! [:D][:D]

ORIGINAL: Ninky_Nonken

Må nok bare si nei.. Er for tiden sykmeldt, og kommer til å bli det ei stund.. Så må bare spare energi og form til å være hjemme tror jeg.. Men neste gang blir jeg med [:D] Kos dere jenter, hadde vært morro å bli med,men må prioritere form og familie[;)]

ta det til neste år da[:)]

ORIGINAL: Black Beauty

ORIGINAL: Ninky_Nonken

Må nok bare si nei.. Er for tiden sykmeldt, og kommer til å bli det ei stund.. Så må bare spare energi og form til å være hjemme tror jeg.. Men neste gang blir jeg med [:D] Kos dere jenter, hadde vært morro å bli med,men må prioritere form og familie[;)]

ta det til neste år da[:)]

Back
Topp