Så utrolig vondt under beina!

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Når jeg komme til middagstider og jeg har hatt en dag med tur med bikkjene og husarbeid e.l. får jeg så vondt under beina at det er dødens å gå?! I tillegg til isjasen på høyre side og "vonde/ømme" ribbein på høyre side... hva skjer, noen med erfaring? Har veldig ofte, nesten hver dag vondt i ribbeina på høyre side, føler jeg må strekke meg ut hele tiden for å lette på vondten. Ikke vondt i ribbeina når jeg står...
 
Når jeg komme til middagstider og jeg har hatt en dag med tur med bikkjene og husarbeid e.l. får jeg så vondt under beina at det er dødens å gå?! I tillegg til isjasen på høyre side og "vonde/ømme" ribbein på høyre side... hva skjer, noen med erfaring? Har veldig ofte, nesten hver dag vondt i ribbeina på høyre side, føler jeg må strekke meg ut hele tiden for å lette på vondten. Ikke vondt i ribbeina når jeg står...
Jeg å får sinnsyktvondt under benene; særlig etter jobb...eneste som hjelper er å legge bena høyt og slappe av....går over etter laaaaange tider...[emoji5]
 
Vondt under ribbein kan skyldes muskelsmerter. Har hatt det i flere år.
 
Slik hadde jeg det sist svangerskap om jeg var mye på bena. Merker ikke noe til det denne gangen.
Har vell en sammenheng med at kroppen blir tyngre kanskje?
 
Livmora er festa med ligamenter et sted oppunder/ved ribbeina, så vondt der skyldes nok ligamentsmerter. Pass på at du har skikkelige sko med god demping om du får vondt i beina. Det tar nok ikke bort all vondten, men kan forhåpentligvis lindre litt.
 
Back
Topp