Så utrolig svimmel

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Er det flere som sliter med det? Føler jeg holder på å falle i bakken flere ganger til dagen :o

Slet med det de fire første ukene, var det som gjorde at jeg fant ut at jeg var gravid :) Var til tider så svimmel at jeg var hjemme fra jobb(jobber som sykepleier). Har heldigvis gått over så nå er jeg det kun av og til.. kjenner at jeg har begynt å bli kvalm istede så den ene "plagen" avløser vel den andre for min del :p

Her har begge tatt seg opp i dag :) men velger å se på det positivt :) da må det jo gå bra med knøttet :D

Ikke sant :D :D å så blir jeg litt roligere med symptomer så de må bare være her for min del :D eneste som er litt dumt er at bekkenet verker mer å mer :/

Ja, hadde blitt mer bekymra om jeg ikke hadde symptomer.. uff, ikke noe kjekt med et bekken som verker :/ får håpe det ordner seg! Jeg har sluppet unna med litt kvalme og trøtthet foreløpig :)

Har mine tvil om at det gir seg desverre. Jeg har vert heldig å ikke kjent det før nå egentlig.. Fant ut jeg var gravid i uke 4 sist nettopp pga ett bekken som verka som fy. Over halve svangerskapet lå jeg flat på sofaen med dobbelsidig bekken låsning..
Så jeg vet vell allerede at det kommer til å bli verre. Men jeg håper jeg kan slippe unna det verste å at jeg fremdeles kan fungere :)

Last edited:
I dag har jeg vært kvalm hele dagen. Og med kvalmen kom litt svimmelhet. Redd for at jeg viser tegn på OHSS. Magen buler Og er vond. Smerter etter hvert måltid. Tenkte jeg skulle ringe Medicus i morgen og rådføre med dem :)

I dag har jeg vært kvalm hele dagen. Og med kvalmen kom litt svimmelhet. Redd for at jeg viser tegn på OHSS. Magen buler Og er vond. Smerter etter hvert måltid. Tenkte jeg skulle ringe Medicus i morgen og rådføre med dem :)
Ohss?
Uff det høres ikke godt ut :(

Hva er ohss....?

Med prøverør kan eggstokkene bli overstimulert av hormonene. Det trigges av hcg og eggposene der de uthenta eggene var blir væskefylt. Man får også fri væske i buken. Det er vondt og må følges opp sv lege. Ved alvorlig overstimulering kan man bli innlagt på sykehus og væsken må tømmes med nål :O

Jeg var fryktelig svimmel på jobb i dag. Måtte holde meg fast i bord eller hyller ved flere anledninger, for ikke å falle :(

Jeg var fryktelig svimmel på jobb i dag. Måtte holde meg fast i bord eller hyller ved flere anledninger, for ikke å falle :(
Uff det er ikke noe gøy.. Har vert en del svimmel når jeg reiser meg før.. Men nå svimmler jeg bare jeg står rett opp å ned :o eller kan å få svimmleanfall sittende :o

Back
Topp