Så utrolig sliten.

Maria :)

Blir kjent med forumet
Jeg er helt ødelagt om dagen. Jobber ikke og har ikke barn. Jeg sover 10-12 timer om natta itillegg sover jeg gjerne 1 time eller 3 på sofaen. Idag holdt jeg på å gå i gulvet, svimmel, kvalm, og litt tungpustet. har ikke slitt med det tidligere. Er 16+2 idag. Siden jeg holdt på å svime av har jeg ikke hatt matlyst, men er sykt sulten. Er småsvimmel konstant, og uggen i magen å vondt i hodet. Har allerede sovet 2 timer på dagtid, og nå kunne jeg sikkert sovet er par til! Er også småskjelven. Er det flere som har det sånn? Kan det være svangerskapsforgiftning, eller diabetes? Blir nok tur til legen om dette fortsetter :)

Dette høres litt uvanlig ut, mange symptomer høres helt vanlig ut. Men dette du har er mere alvorlig.. Skader ikke å ta en tur til legen for sjekk.. Lykke til

Ved svangerskapsforgiftning, som er uvanlig så tidlig, skal man ha høyt blodtrykk og proteiner i urinen for at diagnosen settes.. Noen blir jo veldig trøtt på lik linje som noen blir veldig kvalme.. Er du bekymret så snakk med legen :)

Kanskje du rett og slett blir sliten av at du sover for mye? Prøv å tving deg til å gå en liten tur, eller sett deg ut litt i frisk luft (i Hagen, verandaen, trappa eller noe). Drikk masse vann, spis littegrann selvom du ikke har matlyst. Det høres ut som du trenger energien. Ellers er det nok lurt med en tur til legen hvis det ikke går over, men tenker ikke på svangerskapsforgiftning nødvendigvis. Kanskje du mangler jern? Håper det gir seg :)

Er har det på akkurat samme måte, har hatt det i dei to andre svangerskapa og. Dess meir eg gjere, og mindre eg slapper av, dess verre blir eg. Så her er det i allefall ikkje pga eg sover for mykje.... Med en gang eg prøver å gjere noke i lag med familien eller andre oppgaver eg må gjere, kjem ei så ekstrem hodepine som varer i fleire dager. Føler virkelig med deg, for eg veit virkelig korleis du har det.

Hadde det sånn jeg og, kunne sove og sove! Mine verdier var i allefall fine da legen tok blodprøve :) men sikkert lurt å ta det opp med lege ja så kan du utelukke ting.

Höres nesten akkurat ut som meg,og jeg vet at jeg har jernmangel, om du ikke går på det går det jo ann og teste og kjøpe det:)

Får også vondt i hodet om jeg ikke sover. Må vel bare følge kroppen :) og høre med lege etterhvert:) takk for svar :)

Back
Topp