Så usikker..

Attpåklatt2017

Glad i forumet
Jeg har følt meg bedre et par dager i uka de to siste ukene og tenkt at jess, nå slipper det og nå nærmer jeg meg å klare meg tilbake på jobb. Men da er jeg jo hjemme og regulerer mat, medisin og søvn gjennom hele døgnet for å ikke kaste opp, og enda kaster jeg opp mesteparten av dagene.

I dag har vi vært på et bupmøte i nabobygda (byen, haha - læss), og jeg har tatt afipran og spist mat etter alle kunstens regler osv. Likevel sitter jeg nå og klamrer meg til puta og sitter heeelt i ro for å ikke kaste opp. Men jeg har vært sykmeldt ganske lenge nå og vil så gjerne tilbake. Tør jeg foreslå og tilbake redusert stillingsprosent, evt kortere dager? Hva er din erfaring? Har du noen tips? Føler meg så rådvill og motløs og vil så gjerne klare å jobbe. Jobber på kontor, så det er ikke fysisk anstrengende.

Må også legge til at mannen er en helt og ordner i huset og er en helt fantastisk pappa-helt for guttene. Jeg kjenner også på at de dagene jeg klarer gjøre noe burde jeg prioritert å stilt opp for familien min også. Fler som kjenner på dette midt oppi all kvalmen?

Beklager for den lange posten, hodet mitt renner visst over av dette.

Jeg skjønner deg så godt! Grusomt å ikke være på jobb! Jeg ville prøvd i noen prosenter. Pass på å spise jevnlig og gjør det du pleier for å regulere kvalmen.

Men ville kanskje sjekket med mannen også. Min er tålmodigheten selv og forstår at alle krefter kanaliseres jobb, men kjenner jo av og til på at det er urettferdig at jeg kun er "sykemeldt" fra å hjelpe til i huset, men arbeider så mye jeg orker på jobben.

Om det er ok for ham, ville jeg definitivt prøvd. Dersom det ikke går så går det an å redusere igjen. Er uansett kort tid til det verste er over, og godt å vite at man prøvde.

Lykke til!!

Jeg å føler så på det... Vil så gjerne jobbe... Men ser de dagene hvor jeg har gjort litt så blir kvelden og dagen etter helt pyton...
Så er så usikker på hva jeg skal gjøre.. Skal til legen på torsdag morgen så får høre hva han sier..

Han hjemme er ikke fornøyd når jeg gjør andre ting men ikke orker å gjøre noe hjemme...

Takk for tilbakemeldinger. Jeg skal også til legen på torsdag. Skal ta meg en god samtale med mannen først. :-) Heldigvis går det jo over, men jeg føler meg så oppgitt og fortvilet innimellom..

Her jobber jeg fullt, og er fullstendig ødelagt om kveldene. Og jo mer jeg stresser, jo dårligere blir jeg dagen etter...
Men har heldigvis ikke en mann som klager. Han gjør alt for at jeg skal klare å være i jobb. Sist var jeg sykemeldt fra uke 20, og det var ikke noe særlig...

Om du er i ok form om morgenene, og har jobb som kan tilrettelegge, så kan du jo høre om du kan være et par timer på jobb og se hvordan det går? Snakk med legen din, du.

Har snakket med mannen som var enig i at jeg burde prøve på jobb evt redusert. Siden jeg jobber på kontor har jeg mulighet til å være litt fleksibel :-) Så får vi ta det som det kommer med tanke på form :-)

Back
Topp