Så uendelig trøtt

tingeling1990

Glad i forumet
Jeg måtte sykmelde meg denne uken fordi jeg er så uendelig trøtt. Mandag leverte jeg ungen i barnehagen og sov på sofaen til 15. I går sov jeg i sengen til 11, men måtte stå opp for å dra til legen. Idag leverte jeg ungen i barnehagen, la meg i sengen og sovnet. Ligger nå kl 14 fortsatt i sengen og prøver å våkne.. Flere som er slik?

Ps: har lavt stoffskifte men verdiene er helt fine, pluss jeg har økt medisinen.. Så er nok bare gravidtrøtt
 
Jeg var veldig trøtt en stund men nå er det ikke så ille. Fortsatt liggende pga kvalme dog. Tv på soverommet er digg akkurat.
 
Jeg måtte sykmelde meg denne uken fordi jeg er så uendelig trøtt. Mandag leverte jeg ungen i barnehagen og sov på sofaen til 15. I går sov jeg i sengen til 11, men måtte stå opp for å dra til legen. Idag leverte jeg ungen i barnehagen, la meg i sengen og sovnet. Ligger nå kl 14 fortsatt i sengen og prøver å våkne.. Flere som er slik?

Ps: har lavt stoffskifte men verdiene er helt fine, pluss jeg har økt medisinen.. Så er nok bare gravidtrøtt
Slik var det for meg også i noen uker, nå har det begynt å avta. Jeg sover kanskje litt på ettermiddagen. Er sykemeldt og det hjelper meg å ha rolige dager med mye hvile. Har slitt mye med både lite energi, tretthet, kvalme og migrene og summen av alt det gjør at jeg ikke klarer å komme meg på jobb. Det er bare å ta hensyn til behovene og håpe på at det snart blir bedre! ☺️
 
Ja, har det likt. Ble endelig sykmeldt 100% denne uken og 50% neste uke. Føler meg helt utladet! Uheldigvis ble sønnen min syk etter legetimen, og uken har gått til en gutt med høy feber og falsk krupp :Heartred mannen er offshore, så dårlig med hjelp! Trodde ikke det gikk å ble enda mer sliten.. Men to våkennetter tok den siste lille piffen! Håper det blir bedre snart... Nå føler jeg at jeg ikke strekker til på noen punkter...
Tror jeg må be om 100%neste uke også :smiley-ashamed008
 
Gravidtrøtt her også, tror jeg må ha noen dager sykemelding nå :(
 
Helt skrekkelig trøtt. Går som en zombie gjennom hele dagen.
Håper det gir seg etterhvert. Kan ikke huske at jeg var så trøtt i de to tidligere svangerskapene.
 
Ja, har det likt. Ble endelig sykmeldt 100% denne uken og 50% neste uke. Føler meg helt utladet! Uheldigvis ble sønnen min syk etter legetimen, og uken har gått til en gutt med høy feber og falsk krupp :Heartred mannen er offshore, så dårlig med hjelp! Trodde ikke det gikk å ble enda mer sliten.. Men to våkennetter tok den siste lille piffen! Håper det blir bedre snart... Nå føler jeg at jeg ikke strekker til på noen punkter...
Tror jeg må be om 100%neste uke også :smiley-ashamed008

Sikkert lurt med 100% neste uke og ja har en mann som jobber på sjøen også, så kjenner jeg gruer meg til han skal reise ut igjen om 2 uker viss denne trøttheten vedvarer.. Er 7+0 idag så håper det gir seg mye til da!
 
Helt skrekkelig trøtt. Går som en zombie gjennom hele dagen.
Håper det gir seg etterhvert. Kan ikke huske at jeg var så trøtt i de to tidligere svangerskapene.

Var veldig trøtt sist gang og men da va stoffskifte dårlig.. Men er enda mere trøtt denne gangen :/ kanskje det er livssituasjonen også, mtp at en har barn fra før osv?
 
Jeg er også så trøtt, men sliter samtidig med å sove. Har 2-3 timer jobb hver kveld i tillegg til vanlig på dagtid, det røyner. Må prøve å holde ut frem til vinterferien, så får jeg se etter det.
 
Sikkert lurt med 100% neste uke og ja har en mann som jobber på sjøen også, så kjenner jeg gruer meg til han skal reise ut igjen om 2 uker viss denne trøttheten vedvarer.. Er 7+0 idag så håper det gir seg mye til da!
Min trøtthet kom i uke 8, men nå er den helt sinnsyk :dead: er 10+5 i dag.. Betyr jo ikke at du får det likt, men kjenner ingen bedring enda. Det er er kroppens måte å be oss om å ta det med ro, og det er jo bare å lytte:happy:
 
Trøtt hele tiden ja, sovner på jobb. Kan sovne hvor som helst og når som helst. Har ikke mulighet til å sove annet enn på natta.
 
Var veldig trøtt sist gang og men da va stoffskifte dårlig.. Men er enda mere trøtt denne gangen :/ kanskje det er livssituasjonen også, mtp at en har barn fra før osv?

De jeg har fra før er store og veldig selvstendige. Minstemann er 10 år.
Får konkludere med at det er alderen denne gangen.
 
Helt grusomt trøtt! Er 8 uker, og håper virkelig det blir bedre snart. Energien er på bånn og. Prøver å komme meg ut på tur hver dag. «Dørstokkmila» har fått ny betydning for meg:confused:
 
Her kommer trøttheten i bølger. Vært bedre noen dager nå, men husker at det kom raskt tilbake sist gang.
 
Jeg er helt lik! Jeg jobber enda, men kjenner det er hardt. For jeg jobber kvelden og da er jeg ENDA mer trøtt
 
Ja, jeg er også trøtt. Klarer meg fint på jobb, men når jeg kommer hjem og har spist middag.... Da legger jeg meg på sofaen for å se barne-TV med jenta mi, men klarer ikke se mer enn introen før jeg sikle-sover. Da sover jeg til kl 20:00 og mannen min vekker meg å sier jeg må gå å legge meg i senga. Det er litt fint å vite at flere har det sånn som meg.
 
Back
Topp