Så ubeskrivelig trist

Silje 84

Forelsket i forumet
Søndagskveld kom mannen min hjem å fortalte han hadde funnet en nær kompis av oss død i hjemmet sitt[:(] Er fremdelses i sjokk og klarer såvidt ta vare på meg selv og lille gutten vår på 11 månder Det skal visst være selvmord og jeg skjønner ikke hvorfor??[:(] Ikke sover jeg om natta og mat er det så som så med... Kom til å tenk idag på at jeg har en liten en i magen som neppe har det så bra nå,men jeg klarer ikke være egoistisk i disse dager[:(] Jeg er i total sorg men vet livet må gå vidre... Måtte bare dele dette med dere... Sorry[&:]

Nei,uff [:(][:(][:(]

Føler VIRKELIG med deg,du aner ikke.
Bare snakk masse med de som er deg nærest,og gråt ut MASSE.
Sender deg å dine varme tanker!!!

Føler med deg! Det er ikke lett å miste noen..

Kondolerer..

Ta vare på deg selv

Nei så trist.
Slike valg er så vanskelig å forstå, om det overhode er mulig.

Ta godt vare på deg selv og hverandre.

ORIGINAL: sukie

Nei så trist.

Signerer denne[:(]

ORIGINAL: Mirell

Føler med deg! Det er ikke lett å miste noen..

Kondolerer..

Ta vare på deg selv

ORIGINAL: glamaria

Huff så trist å høre....[:(]
Ta vare på dere selv i denne vanskelige tiden...[X(]

uff det var trist å høre[:(] Spiren din har det nok helt fint selv om du er lei deg. Det er lov å sørge i slike stundder, gravid eller ikke. Håper dere får noen svar på hva som har skjedd og dermed kanskje klarer å komme litt over det (eller leve med det hvertfall). Har selv mistet en veldig veldig nær( i familien) i selvmord, og det er så innmari trist og meningsløst[:(]
ta godt vare på hverandre i denne tunge stunden. etterhvert vil den største sorgen avta litt og man klarer se de fine og gode tingene med personen og huske de gode minnene.
Så håper jeg du klarer ta godt vare på mannen din. om det er tøft for deg, tenk på han stakkar som fant han[:(] må være helt forferdelig[:(][:(]
Stor klem sendes deres vei

Huff:(
Sånt er helt forferdelig.
Dere får ta det med ro, og huske han for de gode minnene dere har av han, og ta godt vare på dere selv.

ORIGINAL: sukie

Nei så trist.

Back
Topp