Så tyypisk...

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Holder jo på å skal flytte fra sambo, og bestilte meg ny sofa for over en uke siden [:)]

ABER, de kan ikke levere sofaen før utti januar [&:] Da hadde jo jeg tenkt å være innflytta for leenge siden..

Det går an å høre om du kan få kjøpe utstillingsmodellen. (til redusert pris)
Vi skulle kjøpe spisebord for ca 1 mnd siden, men de visste ikke om de klarte å levere stolene til jul. Så da fikk vi kjøpe utstillingsmodellen.

(da vi kjøpte oss sofa var det 6 uker leveringstid. Var leeeenge å vente på ny sofa)

ORIGINAL: Lissyjane

Det er fader meg dårlig ass! Det går bare ikke an[>:]

Det er jo latterlig.. Skulle nesten tro at dem må produsere den først, med tærne og bind foran øya!

Skal kikke litt i noen andre møbelforretninger i dag, så ser for meg at jeg avbestiller den..[8D]

Det tar alltid så lang tid, er som regel 6 - 8 ukers ventetid, er så irriterenes [:@]
Vi venta i 9 mnd på et skap....[:'(]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Det er fader meg dårlig ass! Det går bare ikke an[>:]

Det er jo latterlig.. Skulle nesten tro at dem må produsere den først, med tærne og bind foran øya!

Skal kikke litt i noen andre møbelforretninger i dag, så ser for meg at jeg avbestiller den..[8D]

Hahahahahahaha!

Ja men hva hadde du tenkt deg da? Prisklasse? Skinn eller stoff?

Vil ha i svart skinn, men hadde ikke lyst til å bruke noe særlig over 15 000,-

Så da tar jeg turen til Bohus og Skeidar i dag [:)]

(Jeg bestilte hos Fagmøbler)

ORIGINAL: tuppamaara

Det går an å høre om du kan få kjøpe utstillingsmodellen. (til redusert pris)
Vi skulle kjøpe spisebord for ca 1 mnd siden, men de visste ikke om de klarte å levere stolene til jul. Så da fikk vi kjøpe utstillingsmodellen.

(da vi kjøpte oss sofa var det 6 uker leveringstid. Var leeeenge å vente på ny sofa)

Utstillingsmodellen var den modellen som kom før den jeg bestilte, og den vil jeg egentlig ikke ha..[&:]

Back
Topp