Så tragisk..

Det skal ikke vere mulig... Stakkars stakkars foreldre

Det må være helt forjævlig, ikke nok med at du har mistet to barn men nå kan du ikke få flere barn, uff å uff[:(]

ååhh..  jeg blir helt kvalm..  for et fryktelig mareritt de opplever.. igjen..  og også måtte takle at alle sjanser for noengang å oppleve en levende babye er borte.. 

Huff.. fikk helt vondt inni meg nå...  freser inn på Englesiden for å sjekke at det ikke er noen av de der inne... :( :(

Lille engel..  kjærligheten vil for alltid knytte deg til dine foreldre.. men skulle ønske så inderlig at dere kunne fått vært sammen...

tenner et lys.. for de to engle-barna.   Alle mine varmeste tanker går til mammaen og pappaen.

Å fy søren, så forferdelig ... [:(]

Vet ikke hva jeg skal si jeg [:(]
Så ufattelig tragisk. Kan ikke forestille seg hvordan de må ha det [:(][:(]

Hvil i fred små engler

Fyfaen... Livet er jævlig urettferdig! Tenk å måtte oppleve å miste to barn når de skal bli født [:(] Og i tillegg må hun fjerne livmoren, håpet om flere barn [:(] Kan ikke forestille meg hvor vondt dette må være for de [:(] Herregud... Fikk vondt inni meg nå. Det er når jeg hører om slike ting jeg setter ekstra stor pris på at jeg har jenta mi her, i live...

Huff

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

[&o] ord mister mening merker jeg......

Helt tragisk!

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Så urettferdig[:(]

ORIGINAL: SistemannIMagen

å herregud så ufattelig trist[:(][:(][:(][:(] stakkar stakkar de[:(]

[:(][:(][:(]

for en urettferdig verden vi lever i! tenker på moren og faren til englene og håper de klarer seg gjennom sorgen og at livet engang vil se lysere ut for dem! Vet om et par som har vært gjennom nesten det samme og foreldrene der er utrolig sterke og åpne, de mener bebisene deres var for gode for denne verden og at det var derfor de døde.. [:(]

Så forferdelig....hvil i fred små engler[:(][:(][:(]

Huff [:(]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

[:(][:(][:(][:(]

Hvil i fred små engler[:(]

Så ufattelig tragisk. [:(]

Back
Topp