Så trøtt , så trøtt !

Mayamoren

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Andre som sliter med trøtthet !?

Føler meg som tidens slappfisk !
Sov drøye 12 timer i natt(!!!) Og har i dag som Igår sovet 2 timer på dagen.

Føler meg allikevel som et slakt:-(

Håper dette er forbigående - i morgen er det jobb igjen !!
 
Heldigvis ikke enda...husker jeg var sykt trøtt med kommende storesøster, gav seg vel i uke 12-13....er veldig kvalm hele døgnet da, ville heller vært trøtt :-/
 
Jeg har en ettåring som stort sett har sovet dårlig siden han var født. Så jeg føler at hele det siste året har vært en lang gjesp.
Iforhold til trøtthet ja, ikke at året har vært kjedelig, haha ;)
 
Sovner kl 22 om kvelden og jeg bruker som regel og ikke klare sovne før rundt tolv uansett om jeg er oppe kl 7 og de siste dagene har jeg ikke stått opp før 10 heller :-/
 
Ja, veldig trøtt hele tiden! Men funker dårlig med to små å sove så mye som jeg vil sove, så må bare holde ut...
 
Jeg var umenneskelig trøtt i starten, klarte såvidt å holde øyne åpne på jobb og hjemme sov jeg i flere timer pluss det jeg sov om natten... Men gikk over da :)

Mai-sniker :)
 
Jepp! Trøtt som en dupp hele tiden..Og blir liksom aldri helt utvilt heller..
 
Er vel bare å holde ut:)

Er spent på hvordan det blir med full jobb, og kids som skal kjøres hit og dit :) Men det må jo bare gå :)
 
Er så trøtt :( sover 12 timer hvis jeg ikke presser meg selv til å stå opp.. Prøver bare å holde meg til 8 timer hver natt, og ikke sove på dagen. Men det frister likevel å sove :p
 
Ikke rent trøtt, men blir utmattet av ingenting! Type, gå i rolig tempo i 15 minutter kan slite meg helt ut, og det tar tid å komme seg. Etter lange dager med mye på tapetet har jeg ikke kommet meg før to dager senere. Er sykmeldt pga dette.
 
Lurte litt på hvorfor jeg sov så mye, og hvorfor joggeturen ble et ork. så tok jeg en positiv test, da ble jeg egentlig bare glad for å være litt trøtt;)
 
Back
Topp