Så trøtt så trøtt

Hufserufsa

Flørter med forumet
Vet mange er trøtte og at mange mener at det bare er å legge seg tidligere, men denne trøttheten er utover enhver fatteevne og helt fullstendig utmattende.

Jeg klarer ikke være skikkelig mamma for storebror, ikke jobbe, ikke gjøre noe særlig i huset, ikke noe med hund og hester. Jeg sover og må ligge helt i ro.

Jeg hadde det slik med storebror de første 20 ukene ca så løsnet det delvis, men da hadde jeg heller ikke en guttunge å ta vare på.

Jeg sliter med at folk ikke forstår at det går ann å være så trøtt, jobben skjønner ikke at jeg ikke kan binde meg til når og hvor jeg skal jobbe de 20% jeg har strukket meg til å jobbe (jeg skjønner ikke helt hvordan selv).

Andre som er over 20 uker og fortsatt like trøtte?
Sover fra 22-0630, så sover jeg 1-4 timer midt på dagen fordelt på 1-2 dupper. I løpet av en dag så ligger jeg og hviler, leser avisa, rusler en kort tur i nabolaget, vasker litt klær og lager middag, sover, henter i bhg....og da er jeg hvertfall kaputt!

Har det helt likt som deg! Sjønner ikke at det går an :P Var trøtt å sånt sist også, men denne gang er det jo helt sykt!

Høres veeeldig kjent ut!!! Helt utrolig egentlig. Klarer å være en våken et par-tre timer før trøttheten tar helt over igjen... Umulig å få gjort noe uten å bli helt utmattet. Irriterende!!

Kunne fint ha sovet hele dagen :P Så du er ikke alene. Vanskelig for andre å skjønne noe når de ikke har vært i sammen situasjon. Er som å ha en sykdom ingen kan se :confused:

Uff, stakkar!! Det er ikke noe godt å være så trøtt. Jeg er også veldig sliten, men virker som du har det verre, stakkar. Du får bare hvile så mye som det trengs og prøve å ikke bry deg om de som ikke forstår (selv om jeg vet at det nesten er umulig:( ).
Stor klem:)

Termin 4. januar:)

Så "godt" å høre at jeg ikke er alene - jeg blir helt gal! Er på jobb nå, men gruer meg for jeg vet hvor insane trøtt jeg blir etter en halv dag. Må bare bite tenna sammen.....

jeg sover fra 19-20tiden til 06.30- drar på jobb, kommer hjem kl 16 sover en liten time før det blir middag og vips er det dags for natta igjen. Slitsomt å sove så mye, men er man trøtt så er man trøtt:p Begynner å bli litt bedre så nå klarer jeg å holde meg våken til kl 21-22 annenhver uke:)

Det er ihvertfall ikke slik at man bare kan legge seg tidligere. De siste nettene har jeg sovnet halv ni, står opp igjen halv sju! Enda er jeg kjempetrøtt på dagen, og helt utkjørt på kvelden. Barna mine legger seg halv åtte,og mange kvelder sover nok jeg før de har sovnet. så jeg får ikke lagt meg noe tidligere. Håper det bare er en periode nå. Hadde vært godt å klare å få litt ut av kveldene også!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Er nå 20 uker på vei og fortsatt ganske trøtt, ja... Kan gå en tur på maks 30 min og sove 2-3 timer. Du er ikke alene! Jeg legger meg kanskje 12-01, og våkner 12-13 timer etterpå...

<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3

Jeg kunne sovet hele dagen. Er student og klarer såvidt å komme meg på skolen de dagene jeg virkelig må, men utenom det må jeg bare holde meg hjemme. De dagene jeg er på skolen har jeg ikke noe igjen når jeg kommer hjem, mens hvis jeg får være hjemme klarer jeg i alle fall å få gjort litt (typ gjøre litt skolearbeid og lage middag) i løpet av dagen :p Begynner å bli rimelig lei nå, men det jeg er mest lei av er at ingen av de rundt meg forstår hvor ille dette er..

Er ikke alene om det! Stuptrøtt om dagen, og jeg er jo generelt et trøtt b-menneske fra før av :o at det går an!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp