så trøtt for ofte.....

Trodde den trettheten hadde gitt seg i 1 trimester. Men nei! Jeg har dager hvor jeg er så trøtt. Jeg sover i gjennomsnitt 7,5 t hver natt. Enda så klarer jeg såvidt å holde øynene oppe nå... ;) skal jeg sove 1 time på dagen så har det ofte endt opp med 3 timer... hihi...

En voksen person trenger i gjennomsnitt 8 timer søvn. Og når man da er gravid kan man fint plusse på litt ekstra :) Bare sov du :D

Helt likt her. Sov til kvart på 8 i dag. Leverte i barnehagen.hjem og vasket hus og spiste litt. Skulle sjå noe på tv ca halv 11.brå våknet kl halv 2.
Har som oftest på kl men i dag skulle eg jo ikke sove.

trenger helt klart mere søvn, prøver å få 9 timer i senga, men altfor ofte blir det færre. Og når jeg må opp hver 3 time på do blir det for dårlig kvalitet på søvnen :( tærer på kreftene og humøret :(

Samme her! La meg nedpå etter tannlegen kl 15.00 og våknet halv seks! Også blir man litt trøtt av å sove også :p

Termin 4. januar :)

Sover stort sett 3-4 timer når ungene er i bhg og skole jeg :oops:

Lurer på hvordan det skal gå når jeg starter på skolen fra 1 sept :P Er hjem, hente unger, lage mat og legge meg samtidig som dem da :P hehe :P

Trenger mye søvn som gravid, og med 7,5 timer om natta så trenger du helt sikkert en dupp i løpet av dagen;)
Jeg sover alt for mye og er trøtt hele tida:P Sover fra 23/00-06/07 og deretter i 3 timer på dagen:S

Jeg jobber lite så har mulighet til å sove litt på dagtid. Men er ikke flink nok til å sette av litt tid til det. Sant det med at vi trenger mer søvn. Så vi trenger ikke å ha dårlig samvittighet på sovingen :)

Jobber eg og så kan ikkje sove på dagen, men kl 21 er eg heilt ferdig. Tror eg sover for 2;)

Back
Topp