Så tidlig!

Markmusa

Gift med forumet
Nå sparker det viskelig her! [:D] Jeg har kjent det så vidt i ca ei uke, men nå begynner det å ta seg opp i styrke kjenner jeg [;)] Det er jo fortsatt svakt i forholdt til hva det kommer til å bli, men kjenner det så godt nå [:D] Det er så beroligende, for da kjenner jeg faktisk at det er noe som skjer der inne..... Men synes dette er veldig tidlig! Jeg vet det er ganske mange her inne som har kjennt det en stund nå, men jeg synes det er så rart i og med jeg ikke kjennte noe før i uke 20 med førstemann. Det har sikkert noe med plasseringen på morkaka å gjøre kanskje? [8|] Uansett vil bare ønske alle mammaene her inne en SUPER lørdag og gir dere en stooor goklem [:D][:D] Livet er så herlig!! [:D][:D]

Så morro å kjenne liv! [:D]

Det har mye å si hvordan livmoren er plassert ja, lå den foran med gutten din for eksempel,
så kan det ha hatt mye å si at du ikke kjente før uke 20 [:)]

Så søt du er.. kose deg masse i kveld du også.. Jeg tror jeg kjenner bevegelse etterfulgt av bobler, men er fremdeles usikker.. gøyt er det uansett å ligge å kjenne etter litt liv :-)

har en tass jeg og som småsparker takk for mat :) svake svake tegn men kjenner att det er den lille!

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

så morro[:D] kos deg masse i helga[:D]

ÅÅåååå jøsses! så koselig da! [:D] Her er det kun noe som "er nær meg" på innsiden, ikke noe med noe styrke i nei [8D]

jeg kjente liv i uke 13 nå,men ikke sånn skikkelig før de siste dagene nå,herlig følelse

Så koselig markmusa[:D] Er fortsatt veldig usikker på om jeg har kjent noen bevegelser eller ikke jeg, men gleder meg veldig til de kommer[:D]

Håper dere har hatt en flott helg. Og ønsker dere en fortsatt fin søndag[:D]

Back
Topp