Så sykt....

Lillemy91~

Forelsket i forumet
TRØTT! Hjelper ikke uansett hvor mye jeg sover. Og itillegg jobber jeg nesten bare nattevakter. Hjelp :p flere?

Kjenner meg igjen i hva du sier, er også veldig trøtt for tiden... Jobber bare nattevakter, så må si jeg er spent på hvordan helgens vakter kommer til å gå :P Har heldigvis en uke fri mellom hver periode med nattevakter :)

Her og, 1 dagvakt annenhver uke ;) så deilig med en uke fri da, sove deg litt opp og samle energi :) hørtes digg ut akkurat nå. Sitter på jobb og gleder meg til klokka er 0830, da er jeg hjemme og på tur under dyna:rolleyes:

Greit å se at vi er flere :p blir ikke akkurat mindre trøtt og sliten når man har en 1åring som turner rundt :D

Samme her, har behov for nesten dobbelt så mye søvn som til vanlig. Og det blir jo endel... :)

Er også såå trøtt, sover en til to timer på dagen når jeg har anledning. Ikke fått sovet noe i dag og er TRØTT. Blir nok en tidlig kveld.... Lyst til å få sett ønskebarn på TVNorge før jeg sovner, anbefales om du ikke har sett det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaaa, er stuptrøtt hele tiden! Legger meg ofte i 8/9tiden, og lilevel trøtt :-S

Kjempetrøtt jeg også, i går la jeg meg i ni tiden og var fortsatt trøtt når jeg sto opp halv sju for å dra på jobb :p

Trøtt ja.. ZzZzZzZz.. Sto opp kvart over 9 i dag og har akkurat sovet en times tid på sofan med sønnen min.. Kunne godt sovet hele dagen hvis jeg kunne.. Hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp