Så svolten!!

scully

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Eg blir snart sprø..føler at kroppen krever mat heile tida. Det går max 1,5 time etter måltid så blir eg akutt svolten, på den måten at det kjennest ut som eg ikkje har ete på eit døgn, og det er fysisk vondt i magen. Har prøvd å ignorere det ei lita stund for å drage ut tida mellom måltida litt, men då blir eg svimmel, skjelven og lett i toppen..

Fleire som har det slik?

I dag åt eg ei skål med havregryn, rosiner, melk og sukker kl 10.
Kl 1130 var eg supersvolten, venta til kl 12 med å ete, og åt då to rugsprø med leverpostei, og eit glas melk.
Det hjalp berre ein halvtime, så begynte eg å bli svolten igjen..og eg venta til eg kjende meg dårlig før eg laga meg eit speilegg og ei karbonade kl 1345.
Tenkte litt proteinar var på tide..no er eg skikkelig svolten igjen! Er det mulig? Eg har jo fri i dag og, og har gjort på null og nix..berre slappa av. Drikker masse vatn, men det hjelper ikkje på svolten.

Eg har nok kg å dra på frå før, skulle vel helst gått ned 8-10 før eg vart gravid. Så eg har ikkje spesielt lyst å ete så mykje..

Jeg er også sykt sulten for tiden, det er så slitsomt, for blir skjelven og slapp hele tiden for har ikke tid til å spise annenhver time.

Når jeg er så sulten så føler jeg nesten at jeg blir kvalm også, men hjelper å spise, er bare det at det varer så kort.

Lurer veldig på hvor mye jeg kommer til å legge på meg hvis dette fortsetter.

Å spise lite og ofte (vel og merke nogenlunde sunn kost) er jo igrunn bra forbrenningen så ikke sikkert du går opp av den grunn...;)

Jeg er også sykt sulten for tiden, det er så slitsomt, for blir skjelven og slapp hele tiden for har ikke tid til å spise annenhver time.

Når jeg er så sulten så føler jeg nesten at jeg blir kvalm også, men hjelper å spise, er bare det at det varer så kort.

Lurer veldig på hvor mye jeg kommer til å legge på meg hvis dette fortsetter.
Høyrest ut som vi har det akkurat likt! Utrulig plagsomt..tør ikkje å gå på vekta i alle fall ;)

Høyrest ut som vi har det akkurat likt! Utrulig plagsomt..tør ikkje å gå på vekta i alle fall ;)

Uff ja, vi får tenke på at det sannsynligvis er et godt tegn om at noe er på gang:)
Venter spent på uke 6, var da kvalmen slo over meg sist, og da blir jo problemet motsatt.

Jeg blir og veldig fort sulten igjen, går noen klementiner på jobb mellom måltidene:)

jeg blir sulten helt ut av det blå, mega sulten, så går det over og jeg glemmer å spise.
Plutselig kan jeg se på klokka og se at jeg ikke har spist på 8-9 timer. Her om dagen så fikk jeg ikke spist før klokka 22:00 på kvelden. Men jeg merker ikke at jeg blir sliten og svimmel av det, jeg blir bare "gråtete" :P

Back
Topp