Så sur atte hjelp.....

*BabyFjått<3*

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Er det muulig å være så sur og grinete som meg nå for tia???
Er i utgangspunktet svært lite sur og egoistisk.. Men nå, herregud. Tilter for ingenting, stakkars mann og barn... Hva skal man gjøre?! Teller til ti opptil ti ganger på ti sekunder av og til :o
Husmorferie???
Blir flau av meg sjøl, og legger meg mest oppe i senga så folk skal slippe å plages med meg..
Og sur kjerring fører til halvsur gubbe, og fører til mindre nærkontakt og kos og da blir jeg enda mer grinete om mulig... Ond sirkel og jeg blir gal!!!:o
Nevnte jeg, husmorsferie???

Sent from my iPad using BV Forum

Uff, stakkar! Det er ikke noe godt å være så irritabel. Det hjelper å gå tur:)
Klem

Termin 4. januar :)

hormonene raser skjønner jeg.... her også, men jeg griner for alt mulig og tåler IKKE antydning til krangel selv om jeg kjefter og smeller på han!! Skulle så gjerne hatt en boksesekk og slått ut irritasjonen på, men siden jeg ikke har det så får han smellen. Og siden han enda ikke har giddi å satt seg ordentlig inn i graviditeten fordi"jeg har da vært rundt gravide på jobben mange ganger" så har han selvfølgelig fasiten på hvordan jeg burde være.... GJØK!!! sånn litt gruff kom ut men er jo glad i fyren da :)

Husmorferie er sikkert lurt :) tror mye av gruffet mitt kommer av alt som skulle vært gjort hjemme som jeg ikke har overskudd til. Og hva er vel da bedre enn å reise bort for å slippe å se rot og støv og kleshaugen som vokser... både den rene og den skitne.

hmmm får jeg være med??? hahaha

Kjenner meg så igjen. Blir ikke bedre når jeg stadig får høre av mannnen: "Nå føler jeg du reagerer sånn på grunn av graviditeten/hormoner.." ahh!

Mulig det, men jeg mener det jo uansett! ;P (selv med litt overreaksjoner)

Back
Topp