Så sulten

myrull

Flørter med forumet
Kan ikke huske at det var slik sist, er så utrolig sulten jeg.
Spiser masse middag å så tar det 10 min så er jeg skrubb sulten igjenn.

Man skal jo spise sunnt , ikke mye...redd for at jeg kommer til å legge på meg mye i dette svangerskapet om dette fortsetter.
Er jo mange uker igjenn enda.
Kjenner jeg får vann i munnen bare jeg tenker på mat. [:'(]

Sulten ja!! *MATMATMAT* E alt æ tænke på, utenom når æ e trøtt.. Kunna spist når som helst trur æ.. Prøve å ikke spis hver gang æ e sulten, for har ikke nå sunt i huset for øyeblikket :P

Idag har faktisk vært den "minst sultne" dagen, fikk ikke i mæ frokost idag, for satt å skreik.. Å hadd ikke lyst på maten, så skreik enda mer.. Så da bare ga æ opp.. Men no e æ dødelig sulten, så MÅ ha mat snart [8D]

Sånn hadde jeg det med de to første, men har ikke merka noe til det hittil.

ORIGINAL: Sisko

Jeg har det motsatt.. Ikke sulten i det hele tatt.. Vet jo jeg bør spise, men orker bare ikke tanken...

Hvordan legger du forresten ut det bilde som viser hvor langt du er kommet i svarngerskapet?

Om du trykker på min så kommer du på siden der jeg har laget den.
Så trykker du tickers i menyen , så velger du vilken du vil ha i menyen der å når du er ferdig får du en kode som du limer inn som signaturen din.

Jeg spiser minst to middager hver dag. er kjempesulten. Og spiser jeg ikke slik at jeg ikke er sulten når jeg legger meg blir jeg kvalm når jeg står opp!

oh ja er skikkelig sulten hele tiden. slitsomt:) 

ORIGINAL: det er bare meg

Sign

hahaha, eg var sånn sist! Husker ein periode sto eg opp kvar natt for å ete, ellers hadde eg vel dødd av matmangel (føltes sånn i alle fall) La på meg 26kg då [:o] Oi...det var jo ikkje spesielt oppmuntrande nei [&:] [8D]

ORIGINAL: det er bare meg

Jeg har est ut... [:'(] perioder er jeg så oppblåst at jeg ikke klarer å spise noe, ellers er jeg fysen og sulten hele tiden.

Back
Topp