Så sulten...

Mekanikerfrue

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Himmelbarn
Januarlykke 2020
men tanken på mat gjør så jeg brekker meg!
Tanken på å lage mat gjør så jeg brekker meg!
Lukten av mat gjør så jeg brekker meg!

Føler jeg sult brekker jeg meg... er jeg for mett brekker jeg meg! :happy6

Eneste jeg har lyst på er bigmac! Aldri vært noe glad i det! Men nå har jeg SÅ lyst på det!!! Men det er 56km hver vei til nærmeste mcdonalds

Flere som sliter? Tvinger i meg mat men fra å spise masse masse og trene mye er det blitt nesten ikke mat og kansje 1-2 treninger i uka!
Ønsker meg matlyst og energi igjen!!!!

Jeg er blitt litt bedre nå heldigvis, men sliter med det samme. Så utrolig sulten, men samtidig så kvalm av alt!
Til og med når jeg er mett - visste ikke at det var en greie engang! :mad:
Jeg får sånn lyst på grandiosa original, ikke så vanskelig å få tak i men heller ikke spesielt sunt å leve av heller så prøver å begrense det til en gang i uka i alle fall. Knekkebrød og nøtter er bra for å slippe å bli for sulten, også lukter det ingenting og smaker ingenting så... haha :sick009

Kjenner vilt igjen as! Er sulten hele tiden, men brekker meg hele tiden så får ikke spist. Får ikke matlyst før middag/kvelds og da spiser jeg mye og blir kvalm igjen. Er 9+0 i dag og håper det gir seg snart!!

Skriver under på dette. Sulten, men ingen matlyst og bli kvalm av lukten. Holdt på å gå på veggen i går. Knekkebrød er en redder:notworthy

Jeg spiser McDonald's-type mat ca. én gang i året, er ikke spesielt glad i det. Men nå craver jeg det veldig og har allerede spist det en gang! Er 7 + 4.

Godt å høre at det ikke bare er jeg som ønsker meg MC Donalds mat! Hahaha. Er ikke så fan av det, men nå de siste dagene har jeg ikke hatt lyst på noe annet enn en hamburger og pomfri :hilarious:

Jeg er blitt litt bedre nå heldigvis, men sliter med det samme. Så utrolig sulten, men samtidig så kvalm av alt!
Til og med når jeg er mett - visste ikke at det var en greie engang! :mad:
Jeg får sånn lyst på grandiosa original, ikke så vanskelig å få tak i men heller ikke spesielt sunt å leve av heller så prøver å begrense det til en gang i uka i alle fall. Knekkebrød og nøtter er bra for å slippe å bli for sulten, også lukter det ingenting og smaker ingenting så... haha :sick009
Jeg tåler virkelig ikke den rugsmaken av wasa husmann

Huff husker dette sååå godt fra forrige svangerskap og krysser alt jeg har for å slippe den kvalmen igjen, føler virkelig med deg :Heartred

Prøvd Sport+ fra wasa ? Den er ikke sånn rugsmak synes jeg.
Problemet er egentlig at alt smaker dritt etter en dag :yuck:

Neida, går mye bedre nå. Spist postafen mot kvalmen noen dager og merker stor bedring.

I dag går det i hjemmelaget kornblanding med havremelk. Funker ganske bra.

Problemet er egentlig at alt smaker dritt etter en dag :yuck:

Neida, går mye bedre nå. Spist postafen mot kvalmen noen dager og merker stor bedring.

I dag går det i hjemmelaget kornblanding med havremelk. Funker ganske bra.
Aha ja hadde det sånn en stund også. Går heldigvis bedre her. Håper det kommer seg for din del også :)

Jeg er sulten hele tiden, men orker minimalt. Blir mett med en gang. Prøver jeg å spise mer, kaster jeg opp. Ikke nødvendigvis av kvalme, men som om magen min ikke klarer å ha plass til en normal porsjon :meh: Kjempefrustrerende! Det eneste som holder seg nede er hyppige måltider med knekkebrød med leverpostei eller eple. Det eneste jeg har lyst på. Foruten horn med ost og skinke, da :angelic: Har fått helt sykt lyst på det, lyst horn med sorte frø, smør, norvegia og kokt skinke :rolleyes: Spørs om ikke jeg må bake litt i helgen!

Huff, merker jeg blir fort veldig mett å småkvalm av veldig lite mat å føler på sulten hele tiden.

Jeg er sulten hele tiden, men orker minimalt. Blir mett med en gang. Prøver jeg å spise mer, kaster jeg opp. Ikke nødvendigvis av kvalme, men som om magen min ikke klarer å ha plass til en normal porsjon :meh: Kjempefrustrerende! Det eneste som holder seg nede er hyppige måltider med knekkebrød med leverpostei eller eple. Det eneste jeg har lyst på. Foruten horn med ost og skinke, da :angelic: Har fått helt sykt lyst på det, lyst horn med sorte frø, smør, norvegia og kokt skinke :rolleyes: Spørs om ikke jeg må bake litt i helgen!
Går mye i epler og knekkis med brunost :)
Spiste horn med ost og skinke på jobb igår :)

Nå er ikke jeg kvalm av en helt utrolig nok.
Men alltid lyst på noe å putte i munnen av mat eller snop. Må begynne å putte frukt inn istedet, ellers går jeg opp 25kg igjen.

Back
Topp